مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد در دولت نهم و دهم با بیان اینکه درخواست مناظره احمدی نژاد از روحانی ربطی به مجادله های گزارش صد روزه ندارد، گفت: رئیس یک دولت پاسخگو، با دعوت دکتر احمدی نژاد برای مناظره، برخوردی منطقی و منصفانه داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، علی اکبر جوانفکر درباره پیشنهاد مناظره محمود احمدی نژاد به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: دکتر احمدی نژاد از موضع خیرخواهی و دلسوزی برای کشور رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرده است و بر خلاف ادعای برخی عناصر افراطی در دولت جدید، این مناظره به هیچوجه جنبه سیاسی و انتخاباتی ندارد.

وی افزود: موافقت دکتر شیخ حسن روحانی رئیس جمهور محترم با دعوت دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برای انجام مناظره، متضمن منافع کشور و دولت خواهد بود.

مشاور رسانه ای احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری گفت: دکتر احمدی نژاد از رهگذر آن به دنبال تحقق هیچ هدف دیگری جز مصالح و منافع مردم و کمک به دولت جدید برای داشتن تصویری دقیق تر از وضعیت کشور نیست و بیش از هر چیز نگران آن است که اطلاعات غلط و نادرست ارائه شده به رئیس جمهور باعث تصمیم گیریهای آسیب زننده به کشور شود.

وی تصریح کرد که این دعوت با هدف مجادله و منازعه با رئیس جمهور بر سر ادعاهای مطروحه در گزارش صد روزه انجام نشده است بلکه دکتر احمدی نژاد بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی، از ایشان دعوت به مناظره کرده است و اگر به آن پاسخ مثبت داده نشود، اولا دولت جدید خود را از شناخت درست وضعیت کشور و مردم را از حق دانستن محروم خواهد کرد، ثانیا تکلیف از رئیس جمهور سابق برای کمک به دولت جدید ساقط خواهد شد و ثالثا اگر رئیس جمهور و اعضای دولت، تمام وقت دولت جدید را به تخریب دولت قبل بگذرانند، قطعا هیچ پاسخی جز سکوت از دکتر احمدی نژاد نخواهند شنید.

جوانفکر گفت: دکتر احمدی نژاد بر انجام مناظره ای اصولی و روشنگر و در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی تاکید کرده است و به دنبال آن است که حقایق به صورت ناب و نه آمیخته به شبهات و ابهامات بی پایه و اساس با مردم و مسوولان در دولت جدید در میان گذاشته شود.

وی تصریح کرد: آقای احمدی نژاد نگران است که ارزیابی های نادرست و گمراه کننده از وضعیت کشور به تصمیم سازی ها و تصمیم گیریهای ناصواب در عرصه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی بینجامد و بر اثر آن منابع عمومی از دست برود و منافع ملی آسیب ببیند.

جوانفکر اظهار اطمینان کرد که موافقت دکتر روحانی با دعوت دکتر احمدی نژاد به مناظره ای صمیمانه و روشنگرانه، دارای نتایج مفیدی برای اداره بهینه کشور خواهد بود و این امر سطح آگاهی و بینش مردم نسبت به شرایط کشور را نیز ارتقاء خواهد داد.

جوانفکر به دولت روحانی توصیه کرد که به عنوان رئیس یک دولت پاسخگو، با دعوت دکتر احمدی نژاد برای مناظره، برخوردی منطقی و منصفانه داشته باشد و اجازه ندهد برخی عناصر ناآگاه یا دارای سوء نیت، از طرف دولت به موضعگیری یا اظهار نظرهای افراطی و کینه توزانه بپردازند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات