در گفت وگوی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با افکارنیوز مطرح شد؛

البته حراست مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را پیگیری کند و مانیز در کمیسیون امینت ملی این موضوع را با حضور مسئولان امنیتی مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر چنین چیزی صحت داشته باشد نسبت به جمع آوری این وسایل اقدام شود.

گروه سیاسی - منصور حقیقت پور، نایب ریس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلاممی در مورد احتمال جاسوسی آمریکا در مجلس شورای سالامی از طریق گوشی های آیفون نمایندگان یا سایر وسایل به خبرنگار افکارنیوز گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر جاسوسی آمریکا در مجلس شورای اسلامی از طریق گوشی های نمایندگان یا سایر وسایل به ما نرسیده است.

به گزارش افکارنیوز؛ وی اظهار کرد: البته آمریکایی ها سعی می کنند بهره برداری اطلاعاتی از هر چیزی داشته باشند وقتی سفر مقام معظم رهبری به کردستان را شنود می کنند احتمال دارد تلفن نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز شنود کنند.
حقیقت پوربیان کرد: قطعا با توجه به اینکه این احتمال جاسوسی وجود دارد پس دستگاههای اطلاعاتی ما باید دقت و تلاش و کوشش کنند و به موقع این تلاش ها را خنثی کنند و هشدارهای لازم را به کاربر ها بدهند تا این کاربر ها با دقت بیشتر از این دستگاه ها استقاده کنند

وی ادامه داد: البته حراست مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را پیگیری کند و مانیز در کمیسیون امینت ملی این موضوع را با حضور مسئولان امنیتی مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر چنین چیزی صحت داشته باشد نسبت به جمع آوری این وسایل اقدام شود.

نایب ریس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: البته اگرهم نشود گوشی ها جمع آوری کرد می شود سیسیتمی را ایجاد کرد که این گوشی ها را غیرفعال کند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاههای حفاظتی و امنیتی ما باید کار به بک جای معقول برسانند و از این گزارش مطمئن شوند چون بسیاری از این فضاسازی ها صحت ندارد و بعضی ها بیش از حد مسائل را بزرگ نشان می دهند و غلو می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات