هادی غفاری در دانشگاه ساری:

هادی غفاری گفت: اگر از من فداکارتر برای این نظام پیدا کردید بر او سجده کنید.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام هادی غفاری ظهر امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه هر انسانی که متولد می شود دارای حقوق قراردادی و طبیعی است، اظهار داشت: هر انسانی به دنیا می آید حق نفس کشیدن، انتخاب شغل، درس خواندن و حق آزادی بیان دارد.

وی با بیان اینکه انسان نقد می کند، افزود: در دوران دانشجویی خود در مقابل آریان پور می ایستادم و اعتراض می کردم و استدلال می خواستم.

رئیس موسسه انتشارات الهادی با بیان اینکه بنای ما بر این است اندیشمند باشیم، خاطر نشان کرد: از حاکمان خود که از جنس ما هستند دفاع می کنیم، انقلاب مان را دوست داریم و امروز زیر این آسمان کبود با کمال تکبر می گویم «اگر از من فداکارتر از من برای این نظام پیدا کردید بر او سجده کنید. »

وی با بیان اینکه اندیشمندی راه رسیدن به انسان کامل است، بیان داشت: باید اندیشمند و هوشمند باشیم و حرف بزنیم و دوران دانشجویی تبلور اندیشمندی است.

غفاری اظهار داشت: باید خداباور باشیم دیر با زود همه چیز در این دنیا تمام می شود و خدا را ملاقات خواهیم کرد و با مرگ تمام نمی شود.

رئیس موسسه انتشارات الهادی با اشار به اینکه باید مردم را دوست بداریم و عاشق مردم باشیم، افزود: در ادبیان دینی ما جامعه انسانی یک خانواده است و خدا پدر خانواده و مردم زن و بچه خدا هستند.

وی با بیان اینکه در اندیشه کمال دینی عشق به خدا عشق به مردم است، اذعان داشت: در عشق به مردم رنگ، جنسیت، دین و مذهب هیچ کدام دخالت ندارند و فرا ملیتی و مذهبی و ایدئولوژیک هستند و همه در چشم ما انسانند و دارای حقوق شهروندی و حقوق طبیعی هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات