معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس جمهور آمریکا، مضحکه صهیونیست ها شده و مرتب دم از گزینه ای می زند که قادر به اجرا و عمل نسبت به آن نیست.

به گزارش افکارنیوز ، تسردار مسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم مادر شهید بروجردی در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه نیروهای مسلح در لایحه بودجه ۹۳ گفت: با توجه به مجموعه پارامترها و هماهنگی هایی که بین نیروهای مسلح و دولت شده است، امیدواریم که در آینده فرصتی پیش آید و امکاناتی فراهم شود که وضع بودجه از آنچه که امروز است، بهتر شود.

وی افزود: در عین حال هم در گذشته و هم امروز و هم برای آینده، انشاءالله تعاملات خوبی بین نیروهای مسلح و کشور است تا بودجه و اختیارات لازم و مناسب تر در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی هایی که شده است، ما امیدواریم که بتوانیم با مدیریت و صرفه جویی اجازه ندهیم که کوچکترین خدشه ای به مباحث دفاعی و نظامی وارد شود.

جزایری در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به تهدیدات اخیر کنگره آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی ها از روی استیصال حرف های زیادی می زنند و به خصوص بارها به طور مشخص اعلام می کنند که گزینه نظامی روی میز است.

وی تصریح کرد: آگر آمریکایی ها از توان لازم برخوردار بودند، می توانستند جنگی که در سال های اخیر در منطقه به راه انداخته اند را با موفقیت به پایان برسانند. این در حالی است که آمریکا ۵ جنگ را به منطقه تحمیل کرده است و ۵ شکست بزرگ نصیبش شده است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در همین زمینه افزود: بنابراین باید گفت که رئیس جمهور آمریکا، مضحکه صهیونیست ها شده و مرتب دم از گزینه ای می زند که قادر به اجرا و عمل نسبت به آن نیست.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: ملت و رزمندگان فریب اینگونه القائات که القائات رسانه ای و مبتنی بر پروپاگاندای آمریکایی است را نخواهند خورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات