«عمر چچنی» پس از به قدرت رسیدن در حلب، ویلای بزرگ یکی از بازرگانان حلبی را تصرف کرد که دارای استخر بزرگ و اثاثیه فاخر بود، مدتی بعد همسر و فرزند کوچکش را آورد تا با وی در قصر جدید زندگی کنند.

به گزارش افکارنیوز ، روزنامه السفیر لبنان در مطلبی تحت عنوان «داستان جهادگری که بهشت را در حلب یافت» به ماجرای زندگی «عمر چچنی» فرمانده گروه تروریستی موسوم به «ارتش مهاجرین و انصار» پرداخت که به تازگی با سرکرده گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» (داعش) بیعت کرد تا نیروهای تحت امرش بخشی از این گروه باشند.

به گزارش العالم به نقل از السفیر عمر چچنی در کشورش بسیار فقیر بود، در دوران جوانی گرایشهای دینی در وی مشاهده نشد، پس از پایان خدمت سربازی در اواسط سال ۲۰۰۷ میلادی به خاطر نیاز مادی به ارتش پیوست و دو سال در ارتش گرجستان خدمت کرد، در همان زمان فنون و تاکتیکهای جنگ را آموخت.

او پس از حضور در جنگ سوریه و رفتن به حلب، ویلای باشکوه یکی از بازرگانان حلبی را تصرف کرد که دارای استخر بزرگ و اثاثیه فاخر بود، مدتی بعد همسر و فرزند کوچکش را آورد تا با وی در قصر جدید زندگی کنند.

این گزارش می افزاید: نیروهای عمر در منطقه صنعتی الشقیف حلب، یک انبار بزرگ لوازم خانگی را تصرف کردند که عمر چچنی با استفاده از فرصت، برخی لوازم مانند یخچال و کولر را به ویلا برد.

صاحب ویلا پس از مدتی برای بازدید آمد که ناگهان با جنگجویان خارجی مواجه شد، آنان به وی اجازه ورود به ویلا و حتی انتقال کالاهایش را که در زیرزمین بود، ندادند؛ در نهایت عمر چچنی با وی ملاقات کرد و از او خواست ویلایش را انفاق شده به حساب آورد!

به گزارش السفیر این سلفی تندرو، ساعت های طولانی را در همین ویلا و در جکوزی می گذراند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات