هاشمی:

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: فریبکاری آمریکا به یک عادت برای این کشور تبدیل شده و فریبکاری آنها در ارتباط با توافقنامه ژنو تجربه خوبی برای دولت یازدهم است تا اعتماد بیش از حد به آنها نداشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فریبکاریها و عهدشکنی های آمریکا پس از توافقنامه ژنو گفت: فریبکاری آمریکا پس از امضای توافقنامه ژنو تجربه خوبی برای دولت آقای روحانی است تا اعتماد بیش از حد به این کشور نداشته باشد هرچند جمهوری اسلامی ایران تجارب بسیاری را در ارتباط با آمریکا در موضوعات مختلف کسب کرده است.

وی افزود: امروز زمان آن فرا رسیده که وزیر خارجه کشورمان و رئیس جمهور به سران۱+۵ بگویند که چنان چه رفتار خود را اصلاح نکنند ایران نیز رویه اصولی خود را در پیش خواهد گرفت و در صورت لزوم، اقدامات متقابل را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: فریبکاریهای آمریکا محدود به ایران و مسائل سالهای اخیر نیست و این کشور در طول سالیان متمادی و در کشورهای مختلف جهان و به ویژه کشورهای منطقه با فریبکاری سعی در تحمیل خواستهای خود و پیگیری این خواسته ها بوده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: فریبکاری برای سردمداران آمریکاییها به یک عادت تبدیل شده و این فریبکاریهای آمریکا بی اعتمادی مردم ایران و مردم سایر کشورها را نسبت به این کشور در پی داشته و همچنان در حال افزایش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات