جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به حضور هیئت سه نفره از وزارت علوم در این دانشگاه گفت: این هیئت در هر دانشگاهی که حضور پیدا کرده است رئیس آن دانشگاه را تغییر داده و برای تغییر رؤسای دانشگاه ها ماموریت دارد.

به گزارش افکارنیوز ، جمال هادیان جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر در رابطه با بازدید هیئت سه نفره وزارت علوم از دانشگاه امیرکبیر که صبح امروز صورت پذیرفت، گفت: چیزی که در این رابطه باید به آن بسیار توجه شود این است که این هیئت سه نفره سابقه روشنی ندارند.

وی اضافه کرد: این هیئت که متشکل از آقایان نیلی، شریعتی و بشر الحق است قبلا در هر دانشگاهی حضور پیدا کرده، رئیس آن دانشگاه را تغییر داده است که دانشگاه خواجه نصیر، چمران اهواز و دانشگاه بین المللی قزوین نشانگر این واقعیت است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر در ادامه با اشاره به این موضوع که حضور این هیئت در دانشگاه ها معمولا با التهاب و ناآرامی همراه بوده است ادامه داد: با وجود اینکه هنوز یکسال از حکم ریاست دانشگاه امیرکبیر باقی مانده است با توجه به فضای به وجود آمده و با توجه به تغییرات دانشگاه امیرکبیر بیم آن وجود دارد این دانشگاه به فضای جولان و آشوب و جنجال ضد انقلاب در چند سال پیش بازگردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از حضور این هیئت سه نفره فقط گروهی خاص با خبر بودند، خاطر نشان کرد: این موضوع نشان از سیاسی بودن جریان و این حضور دارد لذا از مسئولان می خواهیم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند زیرا عواقب انتخاب نابجا به عهده آنهاست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات