روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی و خانواده وی حداقل ۸۰ میلیون تومان از مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی هدیه گرفته و با این همه در کنار بقیه روزنامه های اصلاح طلب که پول های مشابهی گرفته اند، در زمینه تخلفات مالی مرتضوی جنجال می کند!

به گزارش افکارنیوز ، برخی روزنامه های زنجیره ای نظیر اعتماد، آرمان، آفتاب یزد، ابتکار و… با وجود دریافت مبالغ مختلف به نام هدیه و مشارکت در پوشش جشن سالگرد تاسیس تامین اجتماعی، جنجال گسترده ای را به بهانه انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس به راه انداختند که در این میان تحرکات روزنامه اجاره ای- زنجیره ای آرمان در نوع خود جالب توجه است.

 رسانه های اصلاح طلب بلافاصله پس از افشای عمق فساد، ژست ضد فساد گرفتند و خود را به سنگر مقابل مرتضوی و تامین اجتماعی کشاندند؛ غافل از اینکه اسناد دریافت کمک های ده ها میلیونی آنان از مرتضوی ثبت و ضبط شده است.

یکی از این روزنامه های به ظاهر پاکدست، روزنامه آرمان است که حتی فردای انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس در خصوص فساد مالی تامین اجتماعی، تیتر یک خود را به تقبیح این فساد اختصاص داد غافل از اینکه مدیران این روزنامه از ریخت و پاش های مرتضوی کم بهره نبوده اند.

هوشمند سفیدی، صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز و مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان (روزنامه آرمان) است که البته اسم و سمت وی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس به اشتباه «سعیدی» ذکر شده است.

طبق اسناد آقای سفیدی تنها در یک مورد ۱۰ میلیون تومان کارت هدیه از مرتضوی دریافت کرده است.

اما سند دیگری از دستاوردهای مرتضوی برای روزنامه حامی آقای هاشمی منتشر شده که جای تامل دارد. در این سند، صاحب امتیاز روزنامه آرمان به بهانه برگزاری یک سمپوزیوم از سعید مرتضوی تقاضای کمک می کند.

مرتضوی هم حاتم بخشی کرده و با دادن ۵۰ میلیون تومان دیگر به وی، همکاری ها را تداوم می بخشد.

طبق این اسناد مبلغ مذکور تحت عنوان حمایت سازمان تامین اجتماعی از «سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» ! پرداخت شده است.

وقوع چنین لفت و لیس هایی حاکی از آن است که جریان های رسانه ای آلوده و حق العمل کار خط قرمز سیاسی برای خود قائل نیستند، چنان که از یک سو مثلاً برای خانواده هاشمی رپرتاژ آگهی در پوشش گزارش و خبر و تیتر عکس صفحه اول منتشر می کنند و از آن طرف برای حلقه انحرافی ستون فروشی های مشابهی انجام می دهند و…

برای هر مجموعه و سازمان دیگری هم که آماده زد و بند مالی- سیاسی باشد، از این خدمات ویژه انجام می دهند.

چند سال پیش یک خبرنگار اخراجی روزنامه اعتماد فاش کرد که مدیریت این روزنامه در پوشش خبر و گزارش، اقدام به انتشار رپرتاژ آگهی می کرد و در مقابل مبالغی را دریافت می کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات