وکیل آدم فروش سازمان منافقین می گوید: اجر خود را گرفته و شب ها راحت می خوابد!

به گزارش افکارنیوز ، عبدالکریم لاهیجی در جمع گروهی از عناصر ضد انقلاب شامل برخی اعضای بهائیت و دو گروهک تروریستی کومله و دموکرات و شیرین عبادی که به نام «تجلیل از ۵۰ سال تلاش وی برای احقاق بشر» جمع شده بودند، گفته است: کار ما براندازی و تغییر رژیم نیست بلکه ایجاد تحول حقوقی است.

او همچنین می گوید: وقتی دوستان به من گفتند می خواهند برای من بزرگداشت بگیرند من گفتم خیلی پر قدر و ارج است ولی این کار را نکنید، من اجر خودم را گرفته ام؛ همین که شب ها راحت می خوابم. در این گعده گروهکی، پیام سخنگوی حزب صهیونیستی بهائیت قرائت شد و شیرین عبادی نیز که جایزه نوبل خود را به لاهیجی و سازمان منافقین- به عنوان معرفی کنندگان وی- مدیون از لاهیجی ستایش کرد و گفت: وی هرگز حقوق بشر را فدای مصلحت اندیشی نکرد.

شایان ذکر است، لاهیجی به اعتبار خدمات ویژه اش به استخبارات عراق در سازمان منافقین حتی در میان محافل اپوزیسیون به کریم بغدادی معروف است.

نه او و نه همقطارانش در بزرگداشت کذایی توضیح نداده اند که با کدام فعالیت، برای لاهیجی سابقه ۵۰ سال تلاش برای حقوق بشر تراشیده اند.

در عین حال این پرسش همواره بی پاسخ مانده که ادعای پیگیری حقوق بشر چه تناسبی می تواند با ترور وحشیانه ده ها هزار شهروند ایرانی توسط سازمان تروریستی منافقین داشته باشد و آیا در پس همه این سرویس دهی ها به سازمان مذکور و رژیم متجاوز عراق می توان ادعا کرد که هدف از فعالیت های کذایی ایجاد تحول حقوق بشری است و نه براندازی؟ !

یادآور می شود بالغ بر ۱۷ هزار شهروند ایرانی به دست گروه های مختلف تروریستی به شهادت رسیده اند که سهم اصلی و عمده از این آمار مربوط، کارنامه سیاه سازمان متبوع عبدالکریم بغدادی است و بقیه نیز به گروهک هایی نظیر کومله و دموکرات و ریگی تعلق دارند که مورد حمایت عناصری نظیر لاهیجی قرار دارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات