در دیدار با دانشگاهیان دانشگاه های آزاد کرمان مطرح شد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به دانشگاهیان و ملت ایران است، گفت: با عشق وارد دانشگاه آزاد می شوم.

به گزارش افکارنیوز ، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش در دیدار با دانشگاهیان دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان اظهار داشت: ۴۵۰ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور داریم و این تعداد واحد دانشگاهی حضور مکرر من را در دانشگاه غیرممکن می کند.

وی با بیان اینکه با عشق وارد دانشگاه آزاد می شوم با اشاره به خواسته یکی از فعالان دانشجویی که از وی خواسته بود تا هدیه ای را به عنوان پدر به دانشگاهیان کرمان بدهد، عنوان کرد: من پدر نیستم، اما فرزندان هم به پدر هدیه می دهند و تقاضاهای شما هدیه ای برای ماست.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به روایتی از امام معصوم (ع) ابراز داشت: امام معصوم (ع) می فرمایند، عزیزترین افراد نزد من فردی است که عیب های من را به من هدیه کند.

وی اذعان داشت: من این هدیه را از شما می خواهم که عیب های من را به من بگویید و دانشگاهیان باید نقد منصف داشته باشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: بهترین انسان ها کسانی هستند که عیب هایی را که در جامعه می بیند با روش های مختلف از جمله شفاهی و یا مکتوب مطرح کنند.

وی با اشاره به خواسته های دانشجویان خاطرنشان کرد: خود را در مقطعی نمی بینیم که از موجودی دانشگاه بی رویه هدیه دهیم، دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به شما دانشگاهیان و ملت ایران است.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه هیچ مدیر و شخص حقیقی در دانشگاه آزاد اسلامی سهمی ندارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک واحد حقوقی است و هیچ کس بر آن مالکیتی ندارد و فقط حق مدیریت دارد.

وی تصریح کرد: طی دو، سه سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار تخریب کردند و یکی از اهداف دولت قبل از نخستین روزهای تبلیغات تضعیف دانشگاه آزاد اسلامی بود.

هاشمی رفسنجانی افزود: با گزارش هایی که از مجموعه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور گرفته ایم، این مجموعه ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد و اگر دانشگاه بخواهد کار خود را خوب پیش ببرد، باید راه کاری برای این بدهی ها داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات