معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اولین سفر استانی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان تا پایان سال جاری انجام می شود.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی درباره آغاز سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت یازدهم اظهار داشت: رویکرد دولت در سفرهای استانی رویکرد جدیدی است لذا باید با ارزیابی های دقیق سفرهای گذشته، نواقص و نقاط مثبت آن را در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود: اصل سفرهای استانی ارتباط نزدیک با مردم، بررسی مشکلات آنها از نزدیک و همچنین اتخاذ تصمیمات در چارچوب وظایف و قوانین است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این موارد در کانون توجه دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی است، گفت: معاون اجرایی و مسئولان ذیربط هم اکنون مشغول برنامه ریزی دقیق برای انجام این سفرها هستند و با توجه به تاکیدات رئیس جمهور امیدواریم سفرهای استانی رئیس جمهور و وزرا در دولت یازدهم با نگاه و طرحی جدید آغاز شود.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا اولین سفر رئیس جمهور و دولت یازدهم تا قبل از فرارسیدن نوروز انجام می شود یا خیر، تصریح کرد: قطعا اولین سفر استانی رئیس جمهور تا قبل از آغاز سال نو انجام خواهد شد.

وی در پایان درباره اینکه سفرهای استانی دولت یازدهم از کدام استان آغاز می شود، گفت: یکی از ملاحظات جدی رئیس جمهور در سفرهای استانی این است که نباید هزینه های سنگینی بر دولت و مردم تحمیل شود و همچنین نباید زحمتی برای مردم در باب این دیدار ایجاد شود، بنابراین با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و تغییر شرایط آب و هوایی، اولین سفر استانی با در نظر گرفتن این شرایط انجام خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات