امروز ۳ دی ماه، رسانه های اصلاح طلب و دولتی به موضوعات متنوعی پرداخته اند اما یکی از موضوعات مشترک در آنها سفر وزیر خارجه ایتالیا به ایران است که همه این رسانه ها این موضوع را حاصل دولت یازدهم دانسته اند.

به گزارش افکارنیوز ، امروز ۳ دی ماه، رسانه های اصلاح طلب و دولتی به موضوعات متنوعی پرداخته اند اما یکی از موضوعات مشترک در آنها سفر وزیر خارجه ایتالیا به ایران است که همه این رسانه ها این موضوع را حاصل دولت یازدهم دانسته اند.

سوال از وزیر اطلاعات در خصوص دیدار هیئت اروپایی با دو تن از فتنه گران در سفارت یونان موضوع دیگری است که در این رسانه ها به چشم می خورد.

بازدید روحانی از شیرخوارگاه بهزیستی و تقبل سرپرستی ۳۰ کودک در این شیرخوارگاه محور دیگری است که بیشتر رسانه های دولتی به آن پرداخته اند.

در کنار موضوعات بالا، این رسانه ها به سخنان سید حسن خمینی پرداخته و با تیترهایی از جمله «آینده جامعه ای که همه در آن متهم هستند چیست؟ » و «انتقاد حسن خمینی از توهین به سرمایه های ملت» این موضوع را برجسته کرده اند.

فساد مالی در ترکیه و ارتباط دادن آن با بابک زنجانی در حالی که هنوز دولت ترکیه هیچ سندی در این خصوص افشا نکرده است یکی از محورهای جنجال بر انگیز روزنامه های دولتی و اصلاح طلب امروز است.

حضور میلیونی عزاداران در کربلا و همچنین عزاداری بیت رهبری از دیگر موضوعاتی است که رسانه های اصلاح طلب امروز به آن پرداخته اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات