عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: طبق مشی سیاسی اصلاح طلبان، این جریان در هر نقطه ای که باشد نقطه مقابل آن باید منحل شود؛ اگر در دولت باشند، مجلس و اگر در مجلس حضور داشته باشند، دولت باید از هم بپاشد.

به گزارش افکارنیوز ، صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر سعید حجاریان مبنی بر لزوم انحلال مجلس توسط دولت، اظهار داشت: مجلس همواره در راس امور بوده و اظهار چنین ادبیاتی مغایر با فرمایشات امام راحل است.

وی تاکید کرد: ادبیات سیاسی اصلاح طلبان ایجاب می کند که اصلاحات در هر نقطه ای که باشد نقطه مقابل باید منحل شود اگر در دولت باشند مجلس و اگر در مجلس حضور داشته باشند دولت باید از هم بپاشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان حتی به انحلال مجلس توسط دولت هم راضی نمی شوند بلکه آنان به دنبال به بن بست رساندن جمهوری اسلامی هستند.

شاکری با تاکید بر اینکه حجاریان به دوستی خاله خرسه خود با دولت روحانی پایان دهد، گفت: آقای روحانی به مردم وعده دادند که دولتی بر مبنای اعتدال پایه گذاری می کند.

وی تاکید کرد: کسی که خود را تئوریسین یک جریان می داند باید بداند که جمعیت حزب الله در صحنه اند و اجازه تکرار اقدامات افراط گرایانه را به آن ها نخواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات