مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و محمدرضا کلاهی صمدی عامل انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ که به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار وفادار انقلاب انجامید در آلمان و تحت حمایت دولت این کشور زندگی می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، نامبردگان که از اعضای فعال گروهک تروریستی منافقین و خط نفوذ فرقه رجوی در نهادهای حیاتی و حساس جمهوری اسلامی ایران بودند هنگام غذا خوردن در یک رستوران در شهر کلن آلمان و رانندگی در شهر هامبورگ مشاهده شده اند.

وی گفت: مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و از عوامل نفوذی فرقه رجوی و همچنین جانشین دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و همسر مینو دلنواز از اعضای فعال منافقین بود که با جاسازی بمب در کیف همراه خود و خروج از محل جلسه نخست وزیری باعث شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران شد.

این مقام آگاه توضیح داد: همچنین محمدرضا کلاهی صمدی نیز که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و پس از مدتی با خط دهی گروهک منافقین وارد کمیته انقلاب اسلامی و حزب جمهوری اسلامی شد، عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ می باشد که این انفجار منجر به شهادت آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی و ۷۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی از جمله معاونین وزارتخانه ها شد.

وی اضافه کرد: این فرد زیر نظر یکی از افراد کادر مرکزی گروهک تروریستی رجوی به نام هادی روشن روان با نام مستعار مقدم فعالیت می کرده است.

گفتنی است مسعود کشمیری با تظاهر به تدین و انقلابی گری به دفتر نخست وزیری نفوذ کرده و مورد اعتماد کامل اطلاعات دفتر نخست وزیری و سایر کارکنان این دفتر بود.

از جمله اقدامات ریاکارانه کشمیری برای جلب اعتماد دیگران، این بود که همواره ۲ خودکار بیک به همراه خود داشت و به بهانه های مختلف این موضوع را پیش می کشید و می گفت؛ یکی از خودکارها متعلق به بیت المال است و در اموری که مربوط به نظام و کارهای اداری من است، از آن استفاده می کنم و خودکار دیگر متعلق به خودم است و برای امور شخصی به کار می برم!

این در حالی بود که آن روزها قیمت یک عدد خودکار بیک ۱۰ ریال - یک تومان - بود ولی متأسفانه این ترفند کشمیری و سایر ترفندهای مشابه او، نتوانسته بود تردید اطرافیان را برانگیزد.

شایان ذکر است که بعد از انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهید باهنر و شهید رجایی، وقتی یکی از اعضای دفتر نخست وزیری ماجرای دو خودکار او را در جمع تعدادی از برادران سپاه تعریف می کرد و این حرکت را از جمله دلایل اعتماد اعضای دفتر به وی می دانست.

یکی از برادران سپاه گفت؛ «به خدا سوگند اگر من شاهد این صحنه بودم، بلافاصله به او مشکوک شده و حداقل اینکه از دفتر نخست وزیری اخراجش می کردم» و در توضیح نظر خود گفت؛ «اگر غرض و مرضی نداشت اولا؛ می توانست یک خودکار با هزینه شخصی بخرد و امور اداری و شخصی خود را با آن بنویسد، مگر یک خودکار بیک چقدر ارزش داشت که نتواند از خودکاری که با هزینه شخصی خریده است برای امور اداری استفاده کند و ثانیا؛ اگر ریگی در کفش او نبود، چرا به بهانه های مختلف ماجرای دو خودکاره بودن را برای این و آن تعریف می کرد» !

گفتنی است؛ ناخدا افضلی، جاسوس نفوذی حزب توده در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که تا مقام فرماندهی این نیرو در زمان جنگ ارتقاء یافته بود، می گفت؛ هر وقت با تعدادی از مسئولین در جبهه بودیم، نیمه شب از خواب برمی خاستم و مخصوصا به گونه ای که انگار متوجه نبوده ام پای یکی از آنها را لگد می کردم تا بیدار شود و مرا در حال نماز شب ببیند! و می گفت؛ این مأموریتی بود که حزب توده به نمایندگی از سرویس اطلاعاتی شوروی KGB برایم تعیین کرده بود.

و بالاخره با توجه به جنایات هولناک کشمیری و کلاهی که سازمان منافقین در نشریات خود با صراحت به آن اعتراف کرده و این اقدامات تروریستی را به عنوان افتخار عملیاتی خود ثبت کرده است، وظیفه دستگاههای ذیربط جمهوری اسلامی ایران و مخصوصاً قوه قضائیه و وزارت خارجه است که ضمن اعتراض به دولت آلمان خواستار استرداد این دو تروریست و محاکمه و مجازات آنها در ایران شود.

بدون تردید دولت آلمان از حضور آنها و هویت آنان باخبر است و به آنان پناهندگی داده است و دولت جمهوری اسلامی ایران باید این رسوایی بزرگ برای مدعیان حقوق بشر را در مجامع بین المللی فاش کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات