ادعای جدید روزنامه های ترکیه ای؛

هیچ نامی از این زن در بین تجار ایرانی داخل کشور دیده نمی شود اما ظاهرا وی یکی از مهره کلیدی فساد اخیر در ترکیه بوده است.

گروه سیاسی: رضا ضراب که تا چندی پیش شهرت خود را در ترکیه به واسطه ازدواج با" ابرو گوندش" ، خواننده مشهور به دست آورده بود، این روزها با اتهام پولشویی و همکاری با بابک زنجانی برای دور زدن تحریم ها شناخته می شود. حالا در رسانه های ترکیه، پای یک ایرانی دیگر هم به میان کشیده شده: کاملیا جمشیدی؛ زنی که از او به عنوان یکی از کلیدهای معمای پرونده فساد گسترده در ترکیه نام برده شده است.

به گزارش افکارنیوز ، روزنامه های ترکیه ای از متهم جدیدی به نام  کاملیا جمشیدی، پرده برداری کردند.
به ادعای رسانه های ترکیه ای ؛ هیچ نامی از این زن در بین تجار ایرانی داخل کشور دیده نمی شود اما ظاهرا وی یکی از مهره کلیدی فساد اخیر در ترکیه بوده است.

سایت خبری ترکیه ای هابردر، در گزارشی با تیتر کاملیا جمشیدی کیست؟ نکاتی تعجب آور در مورد کاملیا جمشیدی، می نویسد: رسوایی فساد و رشوه خواری در ترکیه در حالی به اسم رضا ضراب تمام شده است که از کاملیا جمشیدی به عنوان دست دیگر این ماجرا نام برده می شود. کاملیا جمشیدی پس از اطلاع از عملیات پلیس برای دستگیری ها از ترکیه فرار می کند.

این سایت خبری ترکیه ای ادعا کرد؛ اسنادی وجود دارد که نشان می دهد این زن ایرانی نیز یکی از متهمان اصلی پرونده به شمار می رود. طبق اطلاعات و اسناد به دست آمده، کاملیا جمشیدی یکی از چهره های کلیدی و همدست رضا ضراب، بوده است. پس از مشخص شدن این موضوع، دادستانی وارد تحقیقات می شود و با همکاری پلیس امنیت استانبول آدرس و محل زندگی را او به دست می آورد. اما شب قبل از این موضوع این زن ایرانی، با اطلاع و آگاهی از دستگیری ها، از فرودگاه آتاتورک راهی دوبی می شود. طبق گزارشات پلیس ترکیه، ردپای این زن را در دوبی یافته است.

رضا ضراب از طریق ایمیل با او در تماس بوده است. (درست مانند راه ارتباطی اش با بابک زنجانی) . رضا ضراب بسیاری از اطلاعات و اسناد از این طریق ایمیل با او به اشتراک می گذاشته است. پلیس ترکیه با اطلاع از این موضوع، سریعا روانه محل زندگی کاملیا جمشیدی می شود اما در کمال ناباوری متوجه می شود که او یک شب  ترکیه را به مقصد دوبی ترک کرده است.

در حال حاضر حکم بازداشت این زن، به جرم همدستی با رضا ضراب و داشتن بسیاری از اسناد و مدارک صادر شده است.

هدف اصلی عملیات پلیس ترکیه، دستگیری بابک زنجانی تاجر ایرانی بود که قرار بود در آنتالیا با وی دیدار داشته باشد. اما ناگهان این دیدار منتفی می شود و کمی بعد کاملیا جمشیدی ترکیه را به مقصد دوبی ترک می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات