نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.

به گزارش افکارنیوز ، ستاد نمازجمعه تهران در پی انتقال نماز جمعه تهران از دانشگاه به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی و مردم شهید پرور تهران می رساند به حول و قوه الهی و در سایه ی توجهات حقّ تعالی، استعانت از درگاه حضرت ولی عصر (عج) و حمایت های بی دریغ امام امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله) در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) ، پس از سال ها انتظار، به همت مسئولان مربوطه، آماده برگزاری نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه تهران در ایام سرد زمستان شده است.

ستاد نماز جمعه تهران در این اطلاعیه آورده است: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود و این مراسم از ساعت ۱۰: ۳۰ با قرائت زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: سخنرانان پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص بزرگداشت حماسه عظیم مردمی ۹ دی صحبت می کنند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: شرکت مترو و سازمان اتوبوسرانی به صورت ویژه آماده انتقال نمازگزاران به محل مصلای بزرگ تهران و بالعکس هستند، پارکینگ های ضلع شمال، جنوب مصلی و همچنین خیابان های اطراف جهت وسایل نقلیه شخصی آماده خدمت رسانی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات