حجت الاسلام سلیمی

یکی از امضاکنندگان نامه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی از افراد با استفاده از رانت ثروتهای کشور را روانه خزانه شخصی خود کرده اند و این افراد مانعی جدی بر سر توزیع عادلانه ثروتهای عمومی در کشور به شمار می روند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان به سران سه قوه درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: برخی از افراد با استفاده از رانت قدرت و ثروت به ثروت های نجومی در کشور دست پیدا کرده اند این افراد خود را به عنوان منجی و فرشته نجات کشور قلمداد کرده و ظرفیت اقتصادی کشور را روانه خزانه شخصی خود کرده اند.

وی افزود: ضعف مدیریتی توسط برخی از مدیران باعث شده تا این افراد با سوء استفاده در مجموعه مدیریتی آنها همچون اختاپوس چنگ انداخته اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: ارتباطات ویژه و ضعف مدیریتی موجب ایجاد مفسدین اقتصادی در کشور شده و ایجاد این طیف مانعی جدی بر سر برقراری عدالت در توزیع فرصت های اقتصادی به شمار می رود.

سلیمی ادامه داد: سؤال اینجاست که چرا همه فرصت ها در اختیار عده ای خاص قرار گرفته در حالی که این افراد نه استعداد خاصی دارند و نه منجی جامعه و مردم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت جریان اصولگرایی است، گفت: اصولگرایان اجازه نمی دهند اموال بیت المال را عده ای به غارت ببرند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات