علی مطهری نماینده تهران بخشی از گزارش منتشر شده خبرگزاری مهر از سخنرانی وی در شیراز را تکذیب کرد و توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش افکارنیوز ، متن توضیحات علی مطهری درباره خبری که از سخنرانی وی در دانشگاه شیراز بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت به این شرح است:

رئیس محترم خبرگزاری مهر

با اهداء سلام، در روز شنبه ۷/۱۰/۹۲ ساعت ۲۲ گزارشی از سخنرانی و پرسش و پاسخ اینجانب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار گرفت که مغشوش و حاوی اشتباهاتی بود و در آن مطالبی به اینجانب نسبت داده شده بود که واقعیت نداشت. به عنوان نمونه در بخشی از این گزارش به نقل از اینجانب آمده است: " زمانی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اعلام کردند که باید از تجمع خودداری شود تجمع کردن در نهم دی ماه بی مورد بود. "

بنده به هیچ وجه چنین جمله ای نگفته ام و احتمال می دهم این مطلب در ضمن سوالات دانشجویان بوده است.

به دنبال این خبر، پایگاه تحلیلی خبری شیرازه مصاحبه هایی با آقایان ذوالنور، غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس انجام داد که این افراد قبل از آنکه از صحت خبر مطمئن شوند به حمله و توهین به اینجانب پرداختند.

نظر اینجانب درباره ۹ دی همان است که در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس در تاریخ ۸/۱۰/۹۲ به این شرح بیان کردم:

" سالروز نهم دی ماه سال ۸۸ را گرامی می دارم. راه پیمایی خودجوش اقشار مختلف ملت ایران اعم از هواداران کاندیدای پیروز و معترضان به نتیجه انتخابات در این روز، نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران بود که قطع نظر از تخلفات دوطرف فتنه، به دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی پرداختند. "

مستدعی است این تکذیبیه در خروجی آن خبرگزاری قرارگیرد. قبلا سپاسگزارم.

باتقدیم احترام -علی مطهری

رونوشت به: پایگاه تحلیلی شیرازه
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات