عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: روحانی با اشاره به مذاکرات ژنو عنوان کرد این مذاکرات تا یکی دو ماه آینده به نتایج مثبتی خواهد رسید و ما خواهیم توانست تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان گیلان با رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور در این دیدار عنوان کرد که ما در شرایط سختی دولت را تحویل گرفتیم و کشور در شرایط سخت تحریم قرار دارد و منابع مالی بسیار محدود است و علیرغم اینکه زمان بسیار محدودی که وجود داشت دولت بودجه را به مجلس تحویل داد.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین بر هماهنگی ها و تعاملات میان قوای مجریه و مقننه تأکید کرد و خواست تا موارد مورد اختلاف تشدید نشوند.

کوچکی نژاد اضافه کرد: رئیس جمهور همچنین ادامه داد آسیب هایی که به کشور وارد می شود ناشی از افراطی گری ها و تندروی های هر دو طرف است که این تندروی ها باید کند شده و اختلافات به حداقل کاهش یابد.

وی افزود: آقای روحانی با اشاره به مذاکرات ژنو عنوان کرد که این مذاکرات تا یکی، ۲ ماه آینده به نتایج مثبتی خواهد رسید و ما خواهیم توانست تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد کنیم.

نماینده مردم رشت در خانه ملت، اظهار داشت: همچنین در آغاز این جلسه نمایندگان به طرح مشکلات حوزه های انتخابیه خود پرداختند که این مشکلات با محورهای مشکلات حوزه های عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی عنوان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات