نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وطن فروشی به اسم مردم، دیکتاتوری علی رغم ژست های عوام فریبانه، برخورداری از بیماری خودنخبه بینی و توهم محبوبیت را از جمله ویژگی های سران فتنه ذکر کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در سالن شهدای سپاه این شهرستان با اشاره به سیاه نمایی دولت در مورد خالی بودن خزانه اظهار داشت: این نوع سیاه نمایی به امنیت ملی ما لطمه می زند و از آنجا که در عرصه بین الملل هر کشوری باید داشته های خود را بگذارد لذا ما حق نداریم امنیت ملی را روی میز بگذاریم.

وی با رد خالی بودن خزانه کشور افزود: دولت ها از تاکتیک های سیاسی مختلفی برای معرفی توان و قدرت خود استفاده می کنند اما روش ها نباید امنیت ملی را به مخاطره بیندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه مشکلاتی در کشور در زمینه های مختلف وجود دارد اما به گونه ای که مطرح می شود وجود ندارد و اگر این گفته ها خارج از انصاف و صداقت باشد برکت برداشته می شود و نتیجه دیگر حاصل می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توافقنامه ژنو به بیان محاسن و معایب آن پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی کرده تا صدای ملت ایران به گوش ملت های دنیا نرسد لذا این توافقنامه فرصتی شد تا ملت های دنیا بفهمند که ملت ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست بلکه آن را حرام می داند.

بذرپاش اضافه کرد: از دیگر محاسن این توافقنامه آن است که مذاکرات اتمام حجتی برای ملت های دنیا و برخی افراد در داخل کشور است تا افرادی که در داخل به دنبال گشایشی در امور توسط این توافقنامه هستند به صورت عینی تجربه کنند که وعده های دشمن محقق نمی گردد.

وی در ادامه مشخص نشدن حق غنی سازی در متن توافقنامه به عنوان حق مسلم ملت ایران، برابری نکردن میزان داده ها و گرفته شده ها در این مذاکرات را از جمله معایب توافقنامه ژنو ذکر کرد.

بذرپاش بیان داشت: از آنجا که باید وزن داده های مرحله اول با مرحله بعدی به عنوان گام آخر همخوانی داشته باشد لذا طرف مقابل در مذاکرات آینده علاوه بر لغو توان باقیمانده در زمینه هسته ای ایران، حقوق بشر و امنیت هم پیمانانش از جمله اسرائیل را همان گونه که در گفته هایشان آمده مطالبه می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تن دادن به بازرسی های نامحسوس از مراکز هسته ای ایران را از دیگر ایرادات توافقنامه ژنو دانست و حتی برخی از آنها دور باطل خواند.

بذرپاش در بخش دیگر از سخنان خود با تشریح فتنه سال ۸۸ سران آن را علت اصلی تحریم های وضع شده علیه کشور خواند و بسیاری از توطئه ها و فشارها از سوی دشمن، راه اندازی شبکه های مختلف با اهداف سیاسی، ترور دانشمندان و عملیات تخریبی در حوزه صنعتی را از جمله توطئه های به وجود آمده به دنبال جریان فتنه برشمرد.

وی وطن فروشی به اسم مردم، دیکتاتوری علی رغم ژست های عوام فریبانه، برخورداری از بیماری خودنخبه بینی و توهم محبوبیت را از جمله ویژگی های سران فتنه ذکر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مدیریت ملت ایران را نفی استکبار عنوان و اضافه کرد: مشکل دشمنان ملت موجودیت و استقلال نظام اسلامی و استکبارستیزی آن است و موضوعاتی چون فعالیت هسته ای بهانه ای بیش نیست.

بذرپاش تصریح کرد: کشور ایران منزوی نیست و در حال حاضر نیز با تمام کشورهای شرقی و بسیاری از کشورهای غربی رابطه خوبی دارد و نباید تصور کرد که غربی ها تمام جامعه جهانی هستند.

به گفته وی، ملت ایران که دنیا را پای میز مذاکره آورده ابرقدرت است لذا باید این مردم با هوشیاری و بصیرت به راه خود ادامه دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات