سعید جلیلی در جمع دانشجویان بیرجند:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته بصیرت مردم تنها در ۹ دی نبود بلکه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری هم این بصیرت را شاهد بودیم و انتخابات خرداد امسال مهر ابطالی بر فتنه بود و حضور پرشور مردم را در این عرصه شاهد بودیم.

به گزارش افکارنیوز ، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامی داشت حماسه ۹ دی در جمع دانشجویان خراسان شمالی در سالن بصیرت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در زمانی که مشارکت ۴۰ میلیونی را در انتخابات خرداد ۸۸ شاهد بودیم و آن حضور بزرگ رقم خورد که رسانه های آنان نیز به رقابت های انتخاباتی در کشورمان معترف بودند؛ برای دستیابی به مقاصد پلید خود ورود کردند.



وی گفت: متاسفانه در این مقطع برخی چهره ها نیز پیاده نظام دشمن شده و آن حواشی روی داد.

جلیلی با بیان اینکه اکنون ۱۲ کشور از جمله انگلیس نظام سلطنتی داشته که انتخابات در آنها بی معنا است افزود: در نظام اسلامی آنچه که تعیین کننده است رای مردم بوده و دشمن رای مردم را بر نمی تابد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در ادامه با طرح این سوال که چه چیزی در فتنه ۸۸ اهمیت داشت گفت: به طور حتم این بصیرت مردم بود که به میدان آمده و خواست دشمن را بی اثر کرد.

به گفته وی برای ۹ دی هیچ فراخوانی نشده بود و این توده های مردم بودند که به صورت خودجوش به میدان آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: البته بصیرت مردم تنها در ۹ دی نبود بلکه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری هم این بصیرت را شاهد بودیم و انتخابات خرداد امسال مهر ابطالی بر فتنه بود و حضور پرشور مردم را در این عرصه شاهد بودیم.

جلیلی اضافه کرد: اگر موفقیت هایی را کسب کرده ایم این به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

وی پیشرفت های نظام اسلامی را برشمرد و گفت: امروز بسیاری از پیشرفت های ما در جاهایی بوده که دشمن محدود کرده است که انرژی هسته ای مهمترین آن است.

وی بیان داشت: اینکه ما در عرصه های مختلف از جمله مدل سیاسی که هم مقاومت و هم مردم سالاری را در خود دارد که مورد اعتراف آنان بوده است لذا یکی از بحث های جدی آنان ضعیف کردن بحث هایی بوده که در نظام اسلامی نهادینه شده و در پرتو مقاومت ملت محقق شده است.

جلیلی تاکید کرد: اگر رابطه مبارزه با دموکراسی و استقلال را به خوبی درک نکنیم آن موقع ممکن است که مسیرمان دچار کاستی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز در عرصه های علمی، اقتصادی موفقیت های بیشماری را کسب کرده ایم و این توفیقات باعث شده تا دشمنان به سراغ تحریم ها بروند لذا امروز یکی از عرصه های مهم مبارزه، عرصه اقتصادی است.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: بایستی در این عرصه تلاش مضاعفی را داشته باشیم و با خاطر این امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است و بایستی با توجه به منابعی که در اختیار داریم بتوانیم در عرصه اقتصادی نیز مبارزه و مقاومت را محقق سازیم.

در بدو ورود سعید جلیلی به سالن بصیرت دانشگاه پیام نور خراسان شمالی دانشجویان با شعارهای نه سازش، نه تسلیم و صل علی محمد یاور رهبر آمد به استقبال وی رفتند.

در این مراسم علاوه بر حضور گسترده دانشجویان شماری از مسئولان استان هم شرکت داشتند.

 پیش از این قرار بود سعید جلیلی در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد سخنرانی کند که به خاطر برخی مسائل و مشکلات محل سخنرانی به سالن بصیرت دانشگاه پیام نور تغییر یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات