نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت ۹ دی ماه تأکید کردند که مردم بزرگوار ایران در حماسه آن روز ثابت کردند که تحت تأثیر توطئه های شومی نظیر انقلاب های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهند گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۹ دی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نهم دی ماه ۱۳۸۸ بی گمان یکی از ایام الله و یکی از روزهای فراموش ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ما باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

در این روز خشم و خروش مردم انقلابی ایران اسلامی مانند آتشفشانی گداخته فوران کرد و حماسه ای باشکوه پدید آورد.

مردم که از خرداد ۸۸ تا دی ماه ۸۸ شاهد قانون شکنی ها و ساختارشکنی ها بودند، مردمی که در طول چند ماه تهمت ناجوانمردانه و تقلب در انتخابات را شنیده بودند، مردمی که شاهد بیانیه های دشمن شادکن فتنه گران بودند، سرانجام با مشاهده بی حرمتی و اهانت فتنه گران به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا، یکباره به صورت خودجوش مانند سیلی خروشان به حرکت درآمدند و به فتنه گران داخلی و حامیان مستکبر خارجی آنان نشان دادند که ملت قهرمان ایران بر سر عهد و پیمانی که با رهبر کبیر و معمار بنیانگذار انقلاب خود، امام خمینی (ره) بسته، پایبند و وفادار است و امروز هم با اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همان راه را با وحدت و صلابت ادامه می دهد.

ملت بزرگ ایران با حماسه ۹ دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان را انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید نمودند و چشم فتنه را کور کردند.

مردم بزرگوار ایران در ۹ دی ماه بصیرت خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که این ملت بر مکتب مترقی اسلام به درجه ای از بلوغ و تکامل سیاسی رسیده که تحت تأثیر توطئه های شوم نظیر انقلا ب های رنگی و مخملی و کودتاهای نرم قرار نخواهد گرفت. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا کننده این بیانیه هستیم وظیفه خود می دانیم از ملت بزرگ ایران که آفریننده حماسه ۹ دی هستند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم. ما اطمینان داریم که این ملت با بصیرت به فتنه گران اجازه نخواهد داد دوباره در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فعال شوند.

در راه پرشکوهی که تا رسیدن به قله پرافتخار پیروزی نهایی پیش رویمان، نمایندگان مجلس مدافع آرمان های امام راحل و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگهبان ارزش هایی خواهد بود که حماسه ۹ دی نماد آن است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات