بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری:

در سال ۸۸ از راه های غیر قانونی وارد شدند، کشور را دچار هزینه کردند، برای مردم اسباب زحمت درست کردند، برای خودشان هم اسباب بدبختی و سرشکستگی در زمین و در ملأ اعلی شدند

گروه سیاسی - پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد ۹۲ و حضور حماسی ملت مؤمن و غیور ایران، رهبر انقلاب در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از مردم مسلمان ایران تاکید کردند که حضور متراکم مردم در این انتخابات باطل السّحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.


حضرت آیت الله خامنه ای همچنین در ۹۲/۰۴/۰۵ ضمن تشکر و قدردانی از نامزدهای انتخابات و تمکین آنها در برابر قانون فرمودند:
«بنده لازم است از این حضرات تشکر کنم. این است که کام مردم را شیرین میکند… حالا اگر بدقلقی نشان میدادند، در این قضایا رفتار نانجیبانه میکردند، یک چیزی را بهانه میکردند، دعوائی راه می انداختند - که دعوا را به هر بهانه ای میشود راه انداخت - کام مردم تلخ میشد. اینکه ما بارها و به تکرار از حوادث سال ۸۸ شکایت کردیم، گله کردیم، انتقاد کردیم، به خاطر این است. »

پیش از این نیز رهبر انقلاب درباره فتنه گران سال ۸۸ فرموده بودند: «در سال ۸۸ از راه های غیر قانونی وارد شدند، کشور را دچار هزینه کردند، برای مردم اسباب زحمت درست کردند، برای خودشان هم اسباب بدبختی و سرشکستگی در زمین و در ملأ اعلی شدند. »

به مناسب سالروز حماسه ۹ دی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI. IR کلیپ صوتی «سرشکستگان» را با موضوع «گناه نابخشودنی فتنه گران در سال ۸۸» منتشر می کند.

رای دریافت فایل، با توجه به سرعت اینترنت خود، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

کیفیت خوب
۷/۴۱ MB دریافت

کیفیت متوسط
۲/۹۵ MB دریافت

کیفیت پایین
۲/۴۹ MB دریافت
لینک اینفو گراف
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات