کوثری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامی که هیات پارلمانی اتحادیه اروپا در سفارت یونان انجام داد قطعا جک استراو در ایران به راحتی پذیرفته نخواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در خصوص وعده برخی نسبت به رفع حصر از سران فتنه گفت: مگر هر فردی با نظر خود می تواند تشخیص دهد که چه چیزی درست یا غلط است، باید مرجع قانونی این تصمیم را بگیرد.

وی افزود: مرجعی که در این خصوص تصمیم گیری می کند شورای عالی امنیت ملی است که چنین تصمیمی را اتخاذ کرده اما اینکه عده ای وعده رفع حصر داده و یا بگویند مجازاتی که برای آنها در نظر گرفته شده ظالمانه است چیزی است که منطق آن را نمی پذیرد زیرا ظلم را باید در ریشه فتنه ۸۸ پیدا کرد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در جریان اتفاقات پس از انتخابات ۸۸ به جوانان کشور ضربه زدند، کاری کردند که رهبری گفتند لشگر کشی نکنید چون خودتان باید پاسخگوی این اقدامات باشید با وجود این تذکر متاسفانه هیچ یک از سران فتنه از اقدامات خود دست نکشیدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در خصوص سفر جک استراو رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلستان و ایران گفت: اقدام هیات پارلمانی اتحادیه اروپا نسبت به دیدار با برخی فتنه گران در سفارت یونان و جلسه گذاشتن با آنها خلاف قانون بود از این رو قطعا جک استروار به راحتی در ایران پذیرفته نخواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات