عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سران فتنه عاقل سیاسی وشرعی نیستند، گفت: اگر آنان عاقل سیاسی بودند، بعد از قصه حادثه عاشورا موضع خود را از کسانی که مسجد و عکس امام (ره) را آتش زدند جدا می کردند.

به گزارش افکارنیوز ، " سید مرتضی حسینی" نماینده مردم قزوین، آبیک در مجلس، در واکنش به آزادی سران فتنه که اخیرا از سوی" اردشیر امیر ارجمند" (مشاور ارشد موسوی) عنوان شده، گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی، سران فتنه باید در حصر خانگی باشند تا از این طریق جانشان در سلامت باشد.

حسینی بابیان اینکه آزادی سران فتنه عکس العمل شدیدمردم انقلابی را درپی دارد، افزود: ملت ایران اسلامی در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده و همچنین فتنه سنگین را تحمل کرده اند، تحمل آزادی آنان را ندارند و بنابراین اگر آزاد شوند، دوباره فتنه دیگری به بار آورده و به دنبال آن برای خود و جامعه حادثه می سازند.

این نماینده مجلس با اشاره به مراکز امنیتی کشور که بدون دلیل حکم حفاظت را نمی دهند، اظهار داشت: تصمیم و اراده شورای عالی امنیت ملی تابع قوه قضاییه و حتی بالاتر از آن است و به صلاح نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که آزاد شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه سران فتنه عاقل سیاسی وشرعی نیستند، تصریح کرد: اگر آنان عاقل سیاسی بودند بعد از قصه حادثه عاشورا موضع خود را از کسانی که مسجد و عکس امام (ره) را آتش زدند جدا می کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر رفع حصر خانگی سران فتنه صورت بگیرد به ضرر خودشان خواهد بود و در پی آن ملت جری شده، عکس العمل نشان خواهند داد، صلاح این است که در حصر باشند بلکه عاقل شوند.

گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی بعد از بازداشت در ایران و اعتراف به جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی موساد و همکاری با سازمان مجاهدین خلق ایران در جریان شورش های خیابانی، به عنوان مرخصی از زندان خارج شده بود که به فرانسه گریخت و از این کشور پناهندگی گرفت.

وی اخیرا" در گفتگو با یکی از رسانه های اصلاح طلب گفته بود، کانون های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن ها باعث برنده شدن همه می شود.

عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پی گیری آن و پیدا کردن روش های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات