روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در مورد اخبار منتشره از سوی بعضی پایگاههای خبری در خصوص تعلیق دکتر احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور جوابیه ای آن را تکذیب کرد.

به گزارش افکارنیوز ، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در مورد اخبار منتشره از سوی بعضی پایگاههای خبری در خصوص تعلیق دکتر احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران جوابیه ای به شرح زیر منتشرکرد: متاسفانه در روزهای اخیر بعضی از پایگاه های خبری اقدام به انتشار مطالب کذبی با عنوان" تعلیق دکتر احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران" کرده اند.

لذا به منظور تنویر افکار عمومی، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران به اطلاع می رساند: از دبیرخانه ریاست و دبیرخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت (دانشگاه محل تدریس دکتر احمدی نژاد) در هفته های اخیر هیچ مکاتبه ای با ایشان صورت نگرفته و محتوای خبر از اساس کذب محض است و انتشار چنین اخباری در حد سناریو سازی ها و جوسازی های متداول این ایام ارزیابی می شود.

 در روزهای اخیر در برخی سایتهای خبری آمده است که پس از عزل دکتر جبل عاملی رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت برخی تحرکات برای تعلیق تدریس محمود احمدی نژاد در این دانشگاه آغاز شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات