قاضی پور ابراز داشت: آقای مرتضوی فکر می کند که همان مرتضوی سابق است و از قدرت و اختیارات سابقش برخوردار است.

به گزارش افکارنیوز ، نادر قاضی پور در خصوص حضور حیدری فر معاون مرتضوی در مجلس گفت: آقای حیدری فر روز یکشنبه هفته گذشته به مجلس آمد تا در خصوص بحث گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی رایزنی‏ هایی انجام دهد.

وی در خصوص اینکه حیدری فر چگونه وارد مجلس شده است، اظهار داشت: گویا ایشان قبلا به بهانه دیدار مردمی با نمایندگان که از طریق عادی صورت می گیرد از چند نماینده وقت گرفته بود و از این راه وارد مجلس شده بود.

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا حیدری فر در زمان حضور در مجلس با نماینده ای هم دیدار داشته است، تصریح کرد: ایشان پس از ورود به مجلس به سراغ آقای محجوب رفته بودند و توانسته بودند با ایشان دیدار کنند.

عضو فراکسیون راهروان ولایت در خصوص مباحث مطرح شده در دیدار حیدری فر با محجوب گفت: باید از خود آقای محجوب بپرسید. من در آن دیدار حضور نداشتم اما گویا مباحثی از طرف ایشان بیان شده اما آقای محجوب فقط حرف های آقای حیدری فر شنیده و اظهار نظری در خصوص مسائلی که از سوی وی طرح شده، نکرده است.

قاضی پور درباره اینکه فکر می کنید دلیل حضور معاون مرتضوی در مجلس چیست، ابراز داشت: آقای مرتضوی فکر می کند که همان مرتضوی سابق است و از قدرت و اختیارات سابقش برخوردار است و فکر می کند با تهدید و شکایت کردن می تواند مجلس را بترساند اما باید گفت مجلس و کمیته تحقیق و تفحص اهل مماشات نیست و هیچی ترسی از تهدیدات و شکایات مرتضوی ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات