راه چمنی در نشست با وزیر کشور پیشنهاد داد:

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در نشست با وزیر کشور با احزاب پیشنهاد کرد که روز احزاب را در جمهوری اسلامی نامگذاری شود و هر سال در این روز احزاب گرد هم آیند و با مقامات ارشد دیدار داشته باشند.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا راه چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در اولین نشست هم اندیشی وزیر کشور با احزاب و تشکل های سیاسی، گفت: متاسفانه در کشور ما حزب گریزی وجود دارد، بعضی افراد از عضویت در حزب فرار می کنند، این فضا باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور نقش تاثیرگذاری در حل این مسائل دارد، اظهار داشت: وقتی معاون اول بخشنامه ای صادر کند که سالن های ادارات در اختیار احزاب قرار گیرد، احزاب مشکلی برای مکان برگزاری کنگره های خود نخواهند داشت همچنین نباید نیاز به گرفتن مجوز از اماکن باشد.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با انتقاد از صدا و سیما برای عدم حضور افراد حزبی در برنامه های این سازمان، گفت: چرا نباید در مناظره ها کارشناسان اقتصادی حزبی دعوت شوند. می توان با این فعالیت ها احزاب را پویاتر کرد. بسیاری از این جزئیات وجود دارد که می تواند در تقویت احزاب راهگشا باشد.

راه چمنی همچنین در این نشست پیشنهاد کرد که روز احزاب را در جمهوری اسلامی نامگذاری کنیم و هر سال در این روز احزاب گرد هم آیند و با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات