مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: ماجد الماجد جعبه سیاه اطلاعات عربی اسرائیلی بود و به همین دلیل پس از دستگیری او عربستان هزینه بسیاری برای بازپس گیری و آزادی او فراهم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی برای پیشتازی اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: با یک نگاه به سوابق کاری آنها به این موضوع پی می بریم.

شریعتمداری در خصوص ویژگی های اخلاقی مرحوم پرورش تصریح کرد: آقای پرورش بسیار ساده زیست بود؛ زمانی که ایشان به مأموریت های خارج از کشور می رفت تمام حقوق ارزی خود را تحویل می داد و می گفت که من به آن احتیاجی ندارم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه مرحوم پرورش حرکت خود را از زمان حضرت امام با مسیر رهبری تنظیم می کرد، افزود: فقدان وی یک فاجعه است.

وی در خصوص مرگ مشکوک ماجد الماجد و اعزام یک تیم از ایران در این زمینه تصریح کرد: آنطور که خبرهای اولیه نشان می داد ماجد الماجد باید زنده دستگیر می شد، او جعبه سیاه اطلاعات عربی اسرائیلی بود و به همین دلیل پس از دستگیری او عربستان هزینه بسیاری برای بازپس گیری و آزادی او فراهم کرد.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: اگر ماجد الماجد دستگیر می شد می توانست سرنخ های بسیار زیادی را فاش و برملا کند لذا شواهد نشان می دهد که او را کشته اند و تیم های سعودی و اسرائیل که به آدمکشی و انفجارهای تروریستی شهرت دارند بعید نیست که مهره سوخته خود را از بین برده باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات