واکنش کریمی قدوسی به اظهارات علوی:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز تعجب از بی اطلاعی علوی از فراخوانده شدن به کمیسیون امنیت ملی، گفت: وزیر اطلاعات فردا باید برای پاسخ به سؤال نمایندگان درباره هیأت اروپایی با فتنه گران به مجلس بیاید.

به گزارش افکارنیوز ، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه سؤالی از وی درباره هیئت پارلمانی اروپا صورت نگرفته است، گفت: وزیر اطلاعات فردا به منظور پاسخ به سؤال ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در رابطه با دیدار هیئت پارلمانی اروپا با ۲ نفر از فعالان فتنه سال ۸۸ در کمیسیون امنیت ملی حاضر می شود و سؤال به اطلاع وزیر نیز رسیده است و ایشان نیز باید در جلسه حضور یابد.

وی ادامه داد: در جلسه هماهنگی سفر هیئت پارلمانی اروپایی معاون وزیر اطلاعات نیز حضور داشته و اگرچه این سفر یک سفر پارلمانی بوده اما از وزارت اطلاعات خواسته شده تا به لحاظ کنترل مسائل جانبی سفر نقش خود را ایفا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: توجیه وزارت اطلاعات در خصوص دیدار هیئت اروپایی با ستوده و پناهی این است که با آنها تماس گرفته شده و گفته شده که اگر هیئت اروپایی از شما دعوتی به عمل آوردند شما قبول نکنید اما متأسفانه مراقبتهای لازم انجام نشده و دیدار آنها در سفارت یونان انجام شده است.

کریمی قدوسی اضافه کرد: دستگاهی که امکان اجرا دارد دولت است و در این موارد به طور خاص وزارت اطلاعات و بعد از آن وزارت امور خارجه.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات