دبیر​ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: جک استراو همانند مستشاران قبلی انگلیسی سابقه خیانت به ملت ایران را در کارنامه خود دارد و همواره در کتاب های خود ملت ایران را تحقیر کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد راستکار مهربانی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با توجه به سفر جک استراو به ایران افزود: در ابتدا اگر به سابقه این فرد مراجعه کنیم می بینیم که وی در عهدنامه سعدآباد منجر به تعلیق فعالیت های هسته ای ایران شده است.

راستکار مهربانی ادامه داد: این دیپلمات همانند مستشاران قبلی انگلیسی سابقه خیانت به ملت ایران را در کارنامه خود دارد و همواره در کتاب های خود ملت ایران را تحقیر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اما امروز چرا و چگونه با دعوتنامه رسمی مانند یک قهرمان وارد ایران می شود.

مهربانی تصریح کرد: سفرهای هیئت اروپایی هیچ توجیه مشخص و منطقی ندارد.

وی اظهار داشت: این که این افراد با چه کسانی دیدار می کنند خیلی مهم است، آیا افرادی هستند که حاکمیت ملت ایران را زیر سوال می برند؟

دبیر​ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز اضافه کرد: همانگونه که هیئت پارلمانی اروپا گستاخی خود را در دیدار با فتنه گران نشان دادند مطمئنا در سفر جک استراو باز هم شاهد حرکات تحقیرآمیز علیه ملت ایران خواهیم بود.

راستکار مهربانی تصریح کرد: از این سفرها باید مسئولان درس عبرت بگیرند و آگاه باشند که حضور این افراد در ایران منافع ملی ایران را به خطر می اندازد همانند سال ۸۸ که ضربات زیادی از طرف انگلیس بر ملت انقلابی ایران وارد کردند.

وی در خاتمه اظهار داشت: در آخر باید اشاره کنم که جنبش دانشجویی هنوز هم منتظر جواب مسئولین کشور نسبت به سفر هیئت اروپایی و حرکت توهین آمیزشان هست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات