دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه از پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر عدم پرداخت یارانه به احزاب استقبال می کنیم گفت: ما مخالف پرداخت یارانه ها به احزاب هستیم و این دیدگاه را قبول داریم.

به گزارش افکارنیوز ، محسن کوهکن دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با ابراز امیدواری از تعامل مثبت بین دولت و گروه های مختلف سیاسی احزاب، گفت: امیدوار هستیم دولت دید یکسانی نسبت به احزاب منتقد و طرفدار خود داشته باشد چرا که اگر به فعالیت احزاب بی اعتنا باشد نمی تواند از ظرفیت بالقوه آنها استفاده کند.

وی افزود: هر چند از ما حتی با وجود اینکه شناسنامه دار هستیم برای نشست هم اندیشی احزاب با وزیر کشور دعوت به عمل نیامد و ما از این بابت به وزارت کشور انتقاد داریم اما ارزیابی مثبتی نسبت به این اقدام وزارت کشور در نشست مشترک با احزاب مختلف سراسر کشور داریم.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس درخصوص تعطیلی خانه احزاب و ارزیابی خود درباره بازگشایی مجدد آن، گفت: خانه احزاب باید فعال شود اما هیچ جناحی نباید به دنبال قبضه کردن آن باشد و همه گروه های سیاسی مشارکتی فعال در باشگاه احزاب داشته باشند.

کوهکن درخصوص دیدگاه حزب مطبوعش درباره اظهارت وزیر کشور مبنی بر مخالف بودنش با پرداخت یارانه ها به احزاب، تصریح کرد: ما به عنوان حزبی که هزینه های آن را خودمان تامین می کنیم نیز مخالف پرداخت یارانه ها به احزاب هستیم و از این دیدگاه استقبال می کنیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز شنبه در نشست هم اندیشی با نماینگان احزاب سراسر کشور، با بیان اینکه" کمک یارانه ای به احزاب نیز از مواردی است که بنده در گذشته مخالف آن بوده ام و دلایل این مخالفت را نیز گفته ام" گفت: این صحبت من به معنای عدم کمک دولت به احزاب نیست. اگر واقعاً قرار است کمک مالی شود باید مسیر و ضابطه های آن مشخص باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات