گسترش همه جانبه روابط متوازن و بر اساس احترام متقابل و موضع برابر سیاست دولت یازدهم است.

به گزارش افکارنیوز ، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در صفحه فیس بوک خود ضمن ابراز خوشبینی در مورد رسیدن به نتایج مثبت در مذاکرات کارشناسی، نوشته است: «ما برای ادامه مسیر بر اساس برنامه اقدامی که در ژنو مورد توافق وزرا قرار گرفت، بسیار جدی هستیم و معتقدیم با تعهد متقابل به توافق ژنو، پیشرفت و ورود به مرحله دشوار بعدی یعنی مذاکره و دستیابی به راه حل جامع، کاملا امکان پذیر است. »

این گفته ها یک روز پیش از آغاز تازه ترین دور از گفت وگوهای کارشناسی ایران و طرف های مذاکره که قرار است روز ۱۹ و ۲۰ دی ماه در ژنو برگزار شود، بر صفحه فیس بوک آقای ظریف قرار گرفته است.

وزیر خارجه ایران در پستی که روز ۱۸ دی ماه در صفحه فیس بوک خود قرار داد، در عین حال نوشته است گسترش همه جانبه روابط متوازن و بر اساس احترام متقابل و موضع برابر سیاست دولت یازدهم است. ظریف می گوید این سیاست با جدیت ادامه پیدا می کند.

او این موضوع را با اشاره به سفرهای اخیر هیئت های اروپایی به ایران بیان کرده است. سفرهایی که آخرین آن به هیئتی چهار نفره از پارلمان بریتانیا مربوط می شود که به سرپرستی جک استراو، وزیر خارجه پیشین و نماینده فعلی آن کشور، به تهران رفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات