نماینده مردم تهران در مجلس با تائید شکایت دادستان تهران و محکومیت مدیر مسئول و دبیر سیاسی هفته نامه ۹ دی به دلیل چاپ یادداشت انتقادی درباره علی لاریجانی، گفت: مسئولان برابر انتقادها شرح صدر بیشتری از خود نشان دهند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تایید شکایت دادستان تهران و محکومیت مدیر مسئول و دبیر سیاسی هفته نامه ۹ دی به دلیل چاپ یادداشت انتقادی درباره علی لاریجانی رئیس مجلس، گفت: یادداشتی در صفحه سیاسی ۹ دی که آقای سعید ذاکری مسئول آن است، درج شد.

وی اضافه کرد: این یادداشت، انتقادی به عملکرد و مواضع انتخاباتی آقای لاریجانی بود اما به هیچ وجه توهین آمیز نبود والا از هر کس انتقاد کنید، وی می تواند بگوید که به من توهین شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا رییس مجلس از این شکایت اطلاع داشته یا نه، گفت: بله؛ زمانی که دادستان تهران شکایت کرد، بنده آقای لاریجانی را در جریان گذاشتم. بعد که حکم هم صادر شد، باز ایشان را در جریان گذاشتم. ایشان هم لبخند زد و گفت من که شاکی نیستم.

مدیر مسئول ۹ دی از ذکر جزئیات حکم صادره خودداری کرد و گفت: این حکم بدوی است و از طریق وکیل هفته نامه ۹ دی درخواست تجدید نظر کرده ایم، البته مواردی از این دست حتما باید شاکی خصوصی داشته باشد.

رسایی همچنین گفت: به نظرم مسئولان کشور بویژه مسئولان عالی نظام در برابر انتقاد باید شرح صدر بیشتری از خود نشان دهند، خصوصا جناب آقایان لاریجانی باید بیشتر شرح صدر داشته باشند، چراکه وقتی ۲ برادر ریاست ۲ قوه از ۳ قوه کشور را در اختیار دارند، نمایش این شرح صدر به جامعه فضای عمومی کشور را بهتر می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره برخورد علی لاریجانی با شکایت دادستان از فاطمه هاشمی و مکاتبه کتبی رییس مجلس با دادستان تهران مبنی بر عدم شکایت وی و مختومه شدن پرونده، گفت: بالاخره این از اختیارات آقای لاریجانی است که در جایی شرح صدر نشان داده و علنی موضع بگیرند و در جایی دیگر این کار را نکنند؛ حتما برای اقای لاریجانی، فاطمه هاشمی رفسنجانی مهمتر از حمید رسایی است، چون پدر وی، اکبر هاشمی رفسنجانی است و پدر بنده یک آدم معمولی بود به نام علی رسایی که مرحوم شده و خدا رحمتش کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات