چهارمین نشست تخصصی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با موضوع بررسی «ناکارآمدی بوروکراسی در ایران و راهکارهای بهسازی ظرفیت دولت» برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز، در ادامه برگزاری نشست های تخصصی در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، چهارمین نشست درخصوص «ناکارآمدی بوروکراسی در ایران و راهکارهای بهسازی ظرفیت دولت» در روز سه شنبه هفدهم دیماه ۱۳۹۲ برگزار شد.

این نشست که با توجه به اهمیت مشکلات ساختاری نظام اداری و مدیریت عمومی، و تأثیر شدید این مشکلات بر ظرفیت دولت در ایران برگزار شد، شماری از استادان و محققان مسائل مدیریت، و هم چنین تعدادی از مدیرانی که در گذشته یا حال تجربه فعالیت در نظام اجرایی کشور را دارند، به بحث و بررسی مسائل مدیریت عمومی کشور پرداختند.

در این نشست درباره چالش های دولت یازدهم در حوزه مدیریت عمومی، اولویت بندی مسائل نظام اداری، تحلیل تجربه سه دهه گذشته در مدیریت عمومی کشور، و برخی راهکارهای اصلاح نظام اداری بحث شد. گزارش تفصیلی نشست در آینده از طریق همین سایت منتشر خواهد شد.

حسام الدین آشنا، مهدی الوانی، محمد اعرابی، آرین قلی پور، حسین عبده تبریزی، حمیدرضا ملک محمدی، کیومرث اشتریان، حسن دانایی فرد، جهانبخش محبی نیا، سیدحسن هفده تن، غلامرضا قبادی، حسین رحمان سرشت، خانم نازک نوبری، محمدرضا واعظ محمدی، خلیل بانان علی عباسی، و محمد فاضلی در این نشست حضور داشتند.

بر اساس این گزارش مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یکی از حوزه های فعالیت مطالعاتی خود را بررسی مسأله «ناکارآمدی بوروکراسی و بهسازی ظرفیت دولت» قرار داده است و بر همین اساس، فعالیت در زمینه تعریف پروژه های تحقیقاتی راهبردی، برگزاری نشست های تخصصی، و راهبردپژوهی در این حوزه را ادامه خواهد داد. نشست مذکور اولین مورد از مجموعه نشست ها و سایر فعالیت هایی است که در آینده با قوت بیشتر ادامه می یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات