عدم پاسخگویی دولت روحانی صدای اطرافیان خاتمی را هم درآورد؛

ابطحی خطاب به ابتکار نوشت: این جوری که بعد از ریاست گم شدین و از دسترس رسانه ها در این هوا خارجین، هم خوب نیست به مولا. یه کاری بکنید، یک حرفی بزنید… الو. . الو…

گروه سیاسی - وزرا و اعضای دولت حسن روحانی که تا پیش از انتخابات غالباً سمت خاصی نداشتند و به انتقاد از عملکرد دولت احمدی نژاد اشتغال پیدا کرده بودند با روی کارآمدن دولت حسن روحانی و تقسیم غنائم ریاست جمهوری دیگر حتی جواب یاران گذشته خود را هم نمی دهند و همین موضوع باعث اعتراض جاماندگان از قطار دولت شده است.

به گزارش افکارنیوز؛ پس از اعتراض فیس بوکی احمد پورنجانی نماینده مشارکتی مجلس ششم به علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی حالا نوبت به محمدعلی ابطحی مشاور سید محمد خاتمی و از اعضای دولت اصلاحات رسیده که با لحنی پر از گلایه خطاب به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در صفحه فیس بوکش بنویسد:

سرکار محترمه معززه مکرمه خانم ابتکار.
از ریاست دوباره تون خیلی خوشحالیم. اما این دلیل نمی شه که دوشواری این هوای مسموم، دوشواری نباشد. شما رو به هرکی دوست دارید، یک کاری بکنید. داریم ریق رحمت سر می کشیم. . اقلا یه کم توضیح بدین. همه حرفایی که به نمایندگان مجلس محرمانه گفتین را نمی خواهیم ولی این جوری که بعد از ریاست گم شدین و از دسترس رسانه ها در این هوا خارجین، هم خوب نیست به مولا. یه کاری بکنید، یک حرفی بزنید… الو. . الو…

گفتنی است عدم پاسخگویی دولت حسن روحانی باعث بوجود آمدت اعتراض هایی در درون طیف حامیان وی شده است چنانکه چندی پیش هاشمی رفسنجانی مجبور شد در دفاع از روحانی وارد میدان شود و بگوید رئیس جمهور از وعده هایش عدول نکرده و من از او راضی هستم!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات