نادر قاضی پور در واکنش به سخنان مشاور ارشد روحانی؛

ترکان می خواهد نقش مشایی دولت یازدهم را بازی کند اما باید بداند اگر هم موفق شود جایگاه مشایی دوم را به خود اختصاص بدهد سرنوشت او را نیز به خودش اختصاص داده است.

گروه سیاسی - در پی اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد روحانی در مصاحبه با روزنامه آرمان نادر قاضی پور نماینده ارومیه در گفت و گو با افکارنیوز سخنان ترکان را آغاز زودهنگام رقابت های انتخاباتی مجلس از سوی اطرافیان روحانی عنوان کرد.

به گزارش افکارنیوز؛ نادر قاضی پور در اینباره گفت: برخی از وزرا با حداکثر آراء و حدود ۵ یا ۶ مخالف از همین مجلس رای اعتماد گرفتند پس سوال من از آقای ترکان این است که این ۸۰ نماینده آن موقع کجا بودند؟

قاضی پور با بیان اینکه استنباط من این است که ترکان رقابت های انتخاباتی را زود را شروع کرده است گفت: زمانی که نیاز به آرامش در مقابل تحریم ها داریم این چه حرف هایی است که مشاور ارشد رئیس جمهور می زند؟ به هر حال درخواست های مردمی از نمایندگان برای پیگیری مطالباتشان باعث می شود نمایندگان در غالب سوال و تذکر وزرا را به مجلس احضار کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم به سوال نمایندگان اصلاح طلب از وزرای دولت اشاره کرد و گفت: آقای تابش نماد اصلاح طلبی در مجلس نهم و خواهر زاده آقای خاتمی است اما او هم از وزیر راه درباره تصادفات جاده ای سوال کرد آیا تابش هم جزء ۸۰ نماینده ای است که ترکان گفته؟

قاضی پور گفت: ترکان می خواهد نقش مشایی دولت یازدهم را بازی کند اما باید بداند اگر هم موفق شود جایگاه مشایی دوم را به خود اختصاص بدهد سرنوشت او را نیز به خودش اختصاص داده است.
وی افزود: مردم از نمایندگانشان شناخت دارند و می دانند به چه کسی رای بدهند و نیازی به توصیه های اکبر ترکان ندارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات