عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا توهم تسلیم شدن ایران را دارد گفت: امت عاشورایی ایران با زبان نصیحت به رئیس جمهور مغرور آمریکا می گویند، نمی تواند ملت مقاوم ایران را وادار به تسلیم کنند.

به گزارش افکارنیوز ، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تردیدی نیست کنگره و دستگاه دولتی آمریکا در راهبرد و استراتژی مسیر مشترکی را دنبال می کنند اظهار داشت: آنچه که در مسیر موضوع گیری های کاخ سفید و کنگره صورت می گیرد، تاکتیک هاست، معتقدم آمریکا با یک بازی رسانه ای جدید قصد دارد به طور غیرمستقیم به ایران بگوید نه تنها قصد دارد ایران را به آنچه که می خواهد وادار کند بلکه ایران را به سمت تسلیم شدن بکشاند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها اگر در پی راه حل هستند، راه حل این است که توهم تسلیم ایران با شیوه های گوناگون را از خود دور کنند.

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: گردانندگان سیاستمداران آمریکا و البته دولت و کنگره این کشور باید بدانند قدرت تسلیم کردن ملتی که ۳۵ سال با اعتقادات خویش مقاومت کرده است را ندارند.

وی افزود: اوباما گفته است من برای چندمین بار می گویم که همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی روی میز است، امت عاشورایی ایران با زبان نصیحت به رئیس جمهور مغرور آمریکا می گویند تکرار این لحن احمقانه است، نمی توان ملت عاشورایی ایران را به تسلیم وادار کنند.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به این سوال که توصیه شما با توجه به بازی جدید آمریکا و کنگره به تیم مذاکره کننده ایرانی چیست، گفت: تیم مذاکره کننده نیز حساسیت های این مذاکرات را می داند چراکه آنان نیز عضوی از این ملت هستند و تربیت شده در مکتب عاشورا، تیم ایرانی می داند که ایران اسلامی هرگز تسلیم ذلت نمی شود.

آیت الله خاتمی در پایان با بیان اینکه من توصیه نمی کنم و صحبت هایم برادرانه است، ادامه داد: به این عزیزان می گویم در تصمیم گیری قدرت بایسته داشته باشند و مراقب باشند کمترین زاویه از خطوط ترسیم شده مقام معظم رهبری را نداشته باشند. ما از خداوند برایشان قدرت، قوت، تصمیم و اراده می خواهیم که انشاءالله در این تصمیم سربلند باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات