نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با افکارنیوز؛

از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت شده هرگاه دولتی تلاش کرده مجلس را به طور کامل در اختیار بگیرد در عمل شکست خورده و با توجه به وجود سلایق گوناگون سیاسی در جامعه ما این امر ناشدنی است.

گروه سیاسی – محسن کوهکن سخنگوی هیات رئیسه مجلس هشتم و نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درواکنش به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد روحانی که مدعی شده بود ۸۰ نماینده مجلس برای سوال از وزرای دولت برنامه ریزی می کنند گفت: در اطراف روسای جمهور همواره کاسه های داغ تر از آش وجود داشته اند یعنی دولت های گذشته را هم که نگاه می کنیم می بینیم افرادی در حاشیه آن ها وجود داشته اند که فکر می کردند حرف هایی که می زنند درست است و در حالی که رئیس جمهور خود بر وحدت میان قوا تاکید می کند این ها سخنانی می گویند که به صلاح کشور نیست.

به گزارش افکارنیوز؛ محسن کوهکن در عین حال خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت شده هرگاه دولتی تلاش کرده مجلس را به طور کامل در اختیار بگیرد در عمل شکست خورده و با توجه به وجود سلایق گوناگون سیاسی در جامعه ما این امر ناشدنی است.

وی افزود: دولت هنرمند دولتی است که حتی وقتی می بیند مجلس با او مخالف است بازهم بتواند با آن مجلس کار کند لذا از برخی دوستان که اتفاقاً آدمهای بی تجربه ای هم نیستند و سال ها در سمت های وزارت و مشاغل دیگر فعالیت کرده اند انتظار داریم در سخنانی که می گویند بیشتر دقت کنند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برخوردهای روحانی پیش از این نشان داده نسبت به این سخنان حساسیت دارد و واکنش نشان می دهد مثلاً در واکنش به حرف های آن آقایی که گفته بود دولت می تواند مجلس را منحل کند موضع گیری کرد و موضع گیری وی به حدی قوی بود که مجلس در برابر سخنان آن فرد واکنش نشان نداد زیرا دید که رئیس جمهور مسئولانه برخورد کرد.

کوهکن گفت: هیچ دولت عاقلی خود را با هیچ مجلسی درگیر نمی کند و بی تدبیر ترین کار ها ایجاد درگیری و اصطکاک است اما از سوی دیگر وقتی می بینیم این سخنان را مشاور ارشد رئیس جمهور زده است این استنباط را می کنیم که حتماً هماهنگی های لازم را هم انجام داده بنابراین فکر می کنیم در این شرایط تذکرات رئیس جمهور به اطرافیانش ضروری باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات