عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باهنر به عنوان دبیرکل جبهه پیروان معتقد است مشکلات با تشکیل حزب فراگیر حل می شود، از تهیه پروپوزال حزب فراگیر خبر داد و گفت: قرار است این مسئله در جبهه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش افکارنیوز ، احمد نیک فر عضو جامعه اسلامی مهندسین درباره جزئیات جلسه شب گذشته تشکل متبوع خود اظهار داشت: شب گذشته درباره هدفمندی یارانه ها و نحوه اجرای قانون هدفمندی بحث و قرار شد آقای باهنر این موضوعات را جمع بندی کند.

نیک فر در ادامه در خصوص زمان کنگره حزب خود تصریح کرد: ما هر دو سال یک بار در هفتم تیر کنگره برگزار می کنیم و از این رو تیر ماه ۹۳ نیز زمان برگزاری کنگره جامعه مهندسین است که قرار است در آن در خصوص عملکرد دو سال گذشته و برنامه های سال آینده بحث شود؛ انتخاب شورای مرکزی نیز از دیگر دستور کارهای کنگره خواهد بود.

* تشکیل ستاد کنگره جامعه مهندسین

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تشکیل ستاد کنگره جامعه اسلامی مهندسین که در قالب کمیته های مختلف مشغول فعالیت است، گفت: ما در کنگره خود از نمایندگان مجلس، شورای مرکزی و دبیران کل تشکل های اصولگرا، هیأت دولت و رؤسای قوا دعوت خواهیم کرد.

وی در خصوص پیگیری تشکیل حزب فراگیر تصریح کرد: بعد از اینکه جبهه پیروان در این زمینه فعالیت داشت با رحلت مرحوم عسگراولادی مواجه شد و این مسئله دیگر پیگیری نشد.

نیک فر با بیان اینکه باهنر به عنوان دبیرکل جبهه پیروان معتقد است مشکلات با تشکیل حزب فراگیر حل خواهد شد از تهیه پروپوزال حزب فراگیر خبر داد و یادآور شد: قرار است این مسئله در جبهه مورد بررسی قرار گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات