عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من فرجی دانا بعد از دریافت کارت زرد مجلس به مسیر خود ادامه داد و این اخطار مسیر وی را عوض نکرد.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در آخرین دیداری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری داشتند، حضرت آقا پیرامون دو موضوع مهم صحبت کردند که موضوع اول رشد معیشت مردم و موضوع دوم رشد توسعه علمی کشور است که باید به آن توجه ویژه کرد.

منظری توکلی ادامه داد: امروز همانقدر که معیشت مردم برای ما اهمیت دارد رشد توسعه علمی کشور هم ارزشمند و مهم است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها بستر مناسب برای رشد علمی کشور هستند، تصریح کرد: رشد و توسعه علمی بستر مناسبی را می خواهد و دانشگاه ها در کنار امکانات دیگری که دارند باید به آرامش در دانشگاه هم به عنوان یک لوازم ویژه توجه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آرامش به این معنی است که دانشگاه ها جولانگاه احزاب سیاسی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: البته ما با فعالیت سیاسی در دانشگاه ها مخالف نیستیم ولی دانشگاه و دانشجو نباید مورد سوءاستفاده احزاب و افراد سیاسی قرار گیرند.

منظری توکلی در ادامه اظهار داشت: کارت زردی که مجلس به فرجی دانا داد به خاطر عدم توجه به وعده های وی در استفاده نکردن از عناصر فتنه در تیم خود، است.

وی با اشاره به اینکه برای مجلس در رای دادن به یک وزیر سه گزینه کارنامه، برنامه و تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: کارنامه فرجی دانا از نظر مجلس کارنامه مثبتی است و تنها نگرانی مجلس در مورد تیم وی بوده و در کمیسیون و صحن نمایندگان از فرجی دانا خواستند تیمی را انتخاب کند که از اعضای آن از عناصر فتنه نباشند زیرا فتنه گران با ورود مجدد بازهم در دانشگاه ها فتنه گری می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: از زمانی که مجلس به فرجی دانا کارت زرد داده، وی مسیر قبلی خود را ادامه داده و هیچ تغییری در عملکرد خود نداشته است.

منظری توکلی در خاتمه با اشاره به هیأت سه نفره وزارت علوم خاطرنشان کرد: متاسفانه عملکرد این هیأت آنطور که باید و شاید مناسب نبوده و گزارش هایی که در این مورد به ما می رسد گزارش های خوبی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات