حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نمازجمعه تهران

خطیب موقت تهران با اشاره به آغاز سفرهای استانی دولت یازدهم گفت: انتظار می رود در این سفرها اجرایی تر از شعارها و در حدی که شرایط اقتضا می کند مسائل پیش برود و برای آنها نیز ضمانت اجرایی وجود داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم عبادی سیاسی نمازجمعه تهران اظهار داشت: مسئله اجرایی کردن توافق ۱+۵ با جبهه انقلاب و اسلام به مراحل اجرایی شدن نزدیک می شود.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه توافق ژنو از موضع بیچارگی و تحریم نبوده است تاکید کرد: ملت ما مومن، جنگ آزموده، سختی کشیده و وارثان مالک اشتر هستند که در سختی ها رشد کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند. از این رو این توافق تاکتیک جدیدی برای مصالح جهان اسلام و کمک به گرفتاران دنیای غرب است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توقعات مردم از تیم مذاکره کننده ایرانی خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت. بنابراین تیم مذاکره کننده باید در حفظ خطوط قرمز در رعایت اصول حکمت، مصلحت و عزت دقت کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و حضور بر مزار سردار شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان آن را یک کار بسیار خداپسند توصیف کرد و گفت: مقاومت لبنان و حزب الله امروز نه تنها برای جهان اسلام که برای جهان بشریت افتخار است که توانسته شاخ استکبار را بشکند.

صدیقی ضمن اشاره به پیروزی های حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به حزب الله افتخار و از آنها حمایت می کنیم و حزب الله را برای صلح جهانی جزو موثرترین ها می دانیم.

امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به مرگ آریل شارون جنایتکار اسرائیلی که در جنایات صبرا و شتیلا و ترور شیخ احمد یاسین نقش اصلی را داشت یادآور شد: سران آمریکا و اروپا در مرگ این جنایتکار به عزا نشستند و این مسائل برای جهان اسلام درد است.

وی تصریح کرد: اکنون وقت آن رسیده که ملت آمریکا و اروپا توجه کنند که حاکمان آنها چه عناصری را تایید و با چه عناصری مقابله می کنند.

صدیقی در ادامه به اولین سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان پرداخت و اظهار داشت: سفر به استان ها سنت خوبی است که بنیانگذار آن رهبر معظم انقلاب است که این سفرها موجب احترام به مردم و آشنایی با واقعیت جامعه می شود.

خطیب موقت تهران تاکید کرد: از دولت انتظار می رود سفرهای استانی را اجرایی تر از شعارها پیگیری کند و در حدی که شرایط اقتضا می کند به مردم وعده داده و برای وعده های خود نیز ضمانت اجرایی داشته باشد تا اعتماد مردم بیشتر شود.

ادامه دارد…
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات