وزیر آموزش و پرورش هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان مجلس راهی کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان می شود.

به گزارش افکارنیوز ، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهند و در این جلسات قرار است طرح تأمین نیروی انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و آموزشکده های زیرمجموعه و همچنین طرح حمایت از مالکیت صنعتی را بررسی کنند.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش هفته آتی برای پاسخگویی به سؤالات ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد (به نمایندگی از ۲ نماینده مجلس) ، محمدجواد نظری مهر نماینده کردکوی و شهباز حسن پور نماینده سیرجان درکمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان حاضر شود.

ادامه رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی هم در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

اعضای کمیسیون اجتماعی یکشنبه آتی بررسی طرح خدمات رسانی به ایثارگران را ادامه می دهد و سپس طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۹ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی را مورد رسیدگی قرار می دهند.

بررسی لایحه اساسنامه سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (ساتبا) و جمع بندی نهایی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر دستور کارهای کمیسیون اجتماعی پارلمان است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات