نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: راه اندازی بیش از ۲۳۰۰ شبکه ماهواره ای توسط غرب نشانگر این است که غربی ها دنبال تقدس زدایی و کمرنگ کردن نقش ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام علیرضا کرمی ظهر امروز در جلسه تودیع ومعارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران بار دیگردر ۲۲ بهمن امسال حماسه سیاسی دیگری را رقم زدند که نشانگر وحدت ویکپارچگی مردم ومسئولان بود وبار دیگرمردم نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود پای دفاع ازآرمانهای امام (ره) ورهبر عزیزمان ایستاده اند.

وی افزود: از مردم عزیز و همیشه در صحنه لرستان که بار دیگر انقلابی بودن و استقامت خود را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر می کنیم که امسال نیز در راهپیمایی۲۲ بهمن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به تمام دنیا ثابت کردند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما به همین راحتی به دست نیامد وبسیاری ازانقلابیون ورزمنده های ما شهید وجانباز شدند وسختی راه را کشیدند تا این انقلاب به ثمر نشست، نعمتی که همه ما باید به خاطر داشتن آن خداوند منان را شاکر باشیم.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: اینکه ما امروز زیر یک پرچم و در کشوری مستقل واسلامی زندگی می کنیم نعمت بزرگی است که از بعثت پیامبر تا کنون برای سایر مسلمانان جهان یک خواسته بزرگ بوده که خوشبختانه ۳۵ سال است که استوار وپایدار راه خود را تا تبدیل آن به تمدن اسلامی می پیماید.

وی اظهارکرد: آنچه که امروزسبب اقتدار وبزررگی ایران عزیز شده است نعمت والای ولایت است که دشمنان به ارزش وجایگاه آن پی برده اند و با تبلیغات ورسانه خود سعی دارند در میان جوانان ما شک وشبهه ایجاد کنند واز اهمیت وارزش ولایت فقیه بکاهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نعمت ولایت برگرفته ازاصل مترقی قانون اساسی وقانون بشریت است.

وی افزود: راه اندازی بیش از ۲۳۰۰ شبکه ماهواره ای توسط غرب نشانگر این است که غربی ها دنبال تقدس زدایی و کمرنگ کردن نقش ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام کرمی افزود: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی انقلاب است و ملت ما امسال این شعار را کوبنده تراز گذشته سر دادند، شعاری که هرگز از ذهن وزبان مردم ایران حذف نشدنی است.

وی تصریح کرد: شعار مرگ برآمریکا گزینه روی میز ماست و تا زمانی که آمریکا خوی استکبارستیزی خود را دارد، این شعار همیشه روی میز است.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمد موسوی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پلدختر معرفی و از زحمات حجت الاسلام پاکدامن تقدیر شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات