گفت و گو

کوهکن با اشاره به برخی چالش های سیاسی در کشور گفت: اگر چه به هیئت مذاکره کننده ایرانی اعتماد داریم اما این دغدغه وجود دارد که خوش بینی بیش از حد به طرف مذاکره کننده موجب شود که ملت ایران هزینه زیادی در مذاکرات هسته ای متقبل شود.

محسن کوهکن، نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با سراج۲۴در مورد مهمترین اتفاق سیاسی سال ۹۲ گفت: مهمترین اتفاق حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد بود؛ این امر از آن جهت مهم است که دشمن پی ریزی مدون و دقیقی انجام داده بود تا نماد مردم سالاری دینی که همان انتخابات است را به یک چالش برای نظام تبدیل کند.

وی افزود: با هوشیاری مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عنایت الهی این انتخابات تبدیل به یک حماسه سیاسی شد.

کوهکن اظهار کرد: حماسه سیاسی ملت در بهترین شکل صورت گرفت زیرا مردم ایران حضور حداکثری در انتخابات ۲۴ خرداد داشتند.

وی با اشاره به برخی چالش های سیاسی در کشور گفت: اگر چه به هیئت مذاکره کننده ایرانی اعتماد داریم اما این دغدغه وجود دارد که خوش بینی بیش از حد به طرف مذاکره کننده موجب شود که ملت ایران هزینه زیادی در مذاکرات هسته ای متقبل شود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این نگرانی وجود دارد که ما بیش از آنچه در مذاکرات هسته ای به دست آورده ایم، هزینه پرداخت کنیم؛ این بزرگترین دغدغه ای است که وجود دارد اگر چه اعتماد به تیم مذاکره کننده هست، اما و باید برای آنها دعا کرد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان اظهار کرد: ما امیدواریم از مسیر اصلی تیم مذاکره کننده منحرف نشود و از خط قرمزهای تعیین شده خواسته یا ناخواسته عبور نکنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات