فرمانده بسیج کارمندان لرستان:

لرستان خبر: مسئول بسیج ادارات گفت: دست خاتمی در کاسه دشمن است وی از سران فتنه است و هم ردیف کسانی است که در حبس خانگی هستند و همه باید بدانند دست سران فتنه در کاسه دشمن است

کریم زینی وند در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، با اشاره به دیدار بعضی از وزرا و نمایندگان با خاتمی اظهار کرد: خاتمی یک عنصر شناخته شده و وابسته به فتنه ۸۸ است پس چه لزومی دارد که وزرا و نمایندگان با آن دیدار کنند.

وی افزود: آن ها قصد دارند به خاتمی در فعالیت های سیاسی جان دوباره ای بدهند و همه فتنه گری هایی را که در سال ۸۸ انجام داده است را به فراموشی بسپارند سران فتنه هنوز برای جرم ها و خلاف هایی که انجام داده اند از مردم عذر خواهی نکرده اند.

زینی وند بیان کرد: فرد فتنه گر مذکور چه حرفی برای نظام دارد که وزرا برای عرض ارادت و تبریک سال نو به دیدار وی می روند مگر هنوز نفهمیده اند که دست وی در کاسه دشمن است او از سران فتنه است و هم ردیف کسانی است که در حبس خانگی هستند.

فرمانده بسیج کارمندان لرستان تصریح کرد: آن ها با این حرکتشان می خواهند بگویند که هیچ اتفاقی در سال ۸۸ نیفتاده است ولی هنوز تلخی آن در دل های مردم است آن ها می خواهند فتنه ۸۸ را عادی جلوه دهند و بگویند هیچ اتفاقی نیفتاده است.

زینی وند از جرم های سران فتنه خبر داد و اظهار کرد: دل های مردم و خانواده های شهدا از عمل هایی که در سال ۸۸ انجام دادند جریحه دار است پس چرا وزرا باید با کسی دیدار کند که از سران فتنه است و شناخته شده است با این کارشان چه حرفی را میخواهند بزنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات