معاون سیاسی استانداری لرستان:

خبرگزاری لرستان خبر: معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: کمیته های فرهنگی باید در چگونگی کار خود تجدید نظر کنند و شخصا برای کارهای فرهنگی وقت بگذارند و برنامه یکساله خود را تدوین کنند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد ، سید سعید شاهرخی امروز در جلسه کارگروه فرهنگی لرستان در استانداری لرستان اظهار کرد: نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان از درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و بر اساس نیازهای روز بوده است.

وی افزود:   برای تحقق شعار و موفقیت در برنامه ها باید در روحیه خود تجدید نظر کنیم و کارهای خود را با روحیه جهادی انجام دهیم و با روحیه قبلی خود عمل نکنیم.

شاهرخی تصریح کرد: مسأله اقتصاد از سال های قبل مور بحث بوده و اکنون نیز مقام معظم رهبری مسأله فرهنگ را مورد توجه قرار داده اند و ما باید بدانیم که فرهنگ در همه حوزه ها وجود دارد  و اگر بخواهیم در مسیری گام برداریم باید به برنامه های فرهنگی توجه داشته باشیم.

معاون سیاسی استانداری لرستان اظهار کرد: ما نباید نقش و تأثیر دشمن در فرهنگ را نادیده بگیریم و در این راستا باید به تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی بپردازیم و وظایف کارگروه فرهنگی نیز باید در همین راستا و بنا بر دستورات مقام معظم رهبری با قدرت اجرا شود.

وی بیان کرد: کمیته ها باید با شناخت نقاط ضعف و قوت متناسب با کارگروه خود برنامه ریزی کنند و نتیجه برنامه ریزی های آنان باید افزایش رتبه فرهنگی استان و پیشرفت شاخص های مثبت را به دنبال داشته باشد.

شاهرخی افزود: کمیته های فرهنگی باید در چگونگی کار خود تجدید نظر کنند و شخصا برای کارهای فرهنگی وقت بگذارند و برنامه یکساله خود را تدوین کنند.

معاون سیاسی استانداری لرستان  گفت: ادارات باید سعی کنند که در قالب کارگروه های مربوطه اتاق ایده و فکر تشکیل دهند و راهکارهای کارشناسی را در این اتاق ها مورد بحث و بررسی قرار دهند و بر اساس برنامه های پژوهشی خود بحث نهایی را به شورای برنامه ریزی فرهنگی گزارش دهند.

انتهای پیام/ 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات