نماینده مردم پلدختر در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی برای مشاهده و شناسایی مشکلات مردم و کمک به توسعه استان لرستان و همکاری با دولت مرداد امسال به لرستان سفر می کند.

به گزارش لرستان خبر از  پلدختر،   علی کاییدی امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار کرد: علی لاریجانی برای مشاهده و شناسایی مشکلات مردم و کمک به توسعه استان لرستان و همکاری با دولت مرداد امسال به استان   سفر می کند.

وی افزود: در سفری که به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی به کشور بلاروس داشتیم مشکلات استان لرستان را با وی مطرح کردم و پس از صحبت های انجام شده با رئیس مجلس قرار شد که در مرداد ماه ۹۳ به استان لرستان سفر کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سفری که به کشور بلاروس داشتیم صحبت های خوبی به ویژه در مورد مسائل اقتصادی و تجاری مطرح شد و این کشور از نظر سیاسی و دیدگاه بین المللی با ایران هم سو است.

وی تصریح کرد: در این سفر در مورد کاهش روابط تجاری بین کشورها صحبت شد و اینکه چه طور بشود روابط تجاری خوبی بین کشورها برقرار کرد  چرا که با وجود ظرفیت های بالای کشور بلاروس می توان فصل جدیدی از روابط بین دو کشور برقرار شود.

کاییدی گفت: از دیگر موضوعاتی که در این سفر و در جلسه با رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس بلاروس مطرح شد مسائل و اتفاقات رخ داده در کشور سوریه و همچنین اتفاقات اوکراین بود که به بحث و تبادل نظر در این موضوعات پرداخته شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشورهایی که دارای ظرفیت بالای تجاری هستند و از لحاظ دید سیاسی و بین الملی با ایران هم سو هستند شرایط مناسبی برای روابط تجاری دو طرفه دارند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات