نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: نمایندگان مجلس صدای مردم روستاها هستند و به عنوان منتخبان آنان مشکلات روستاها را به گوش مسؤلان می رسانند.

به گزارش لرستان خبر از  خرم آباد،   ابراهیم آقامحمدی امروز در جمع هخبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: همه مسؤلان استانی و شهرستانی باید در حیطه کاری خود نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های روستائیان اقدام کنند و در انجام این کار اهتمام بورزند.

وی افزود: در دین اسلام که دین برابری و برادری است وظیفه همه است که نسبت به رفع مشکلات برادران و هم کیشان خود اقدام کنند و خوشبختانه مشکلات و خواسته های مردم خرم آباد در حد معقول و قابل رفعی است.

آقامحمدی در جمع مردم روستای پشته جزایری  تصریح کرد: این روستا یکی از بزرگترین روستاهای خرم آباد است که با جمعیت ۴ هزار نفری و فاصله کمی که با مرکز شهر دارد از امکانات بالایی برخوردار نیست و باید برای رفع مشکلات و تهیه امکانات برای این روستا اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس اظهار کرد: شهرستان خرم آباد دارای ۸۰۰ روستا است که من به عنوان نماینده و منتخب مردم وظیفه دارم صدای اهالی روستا را به گوش مسؤلان برسانم زیرا نمایندگان صدای مردم هستند.

وی بیان کرد: از جمله اهداف ما در روستاها  و برای توسعه روستاها رفع مشکلاتی نظیر مسجد، مدرسه طرح های هادی، خانه بهداشت و مشکلاتی از این دست است که از دهیاران و اعضای شوراها می خواهیم در صورت همکاری نکردن مسؤلان کم کاری آنان را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات