امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان استان لرستان باید جواب بدهند چرا مدیر اوقاف و امور خیریه پلدختر با وجود سابق درخشان در سکوت کامل برکنار شد

به گزارش لرستان خبر پلدختر، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد لروند   امروز در حاشیه جلسه شورای اداری پلدختر در جمع خبرنگاران در پلدختر با انتقاد از تودیع مدیر اوقاف و امور خیریه پلدختر و انتصاب مدیر جدید، اظهار داشت: با وجود اینکه مدیر قبلی این شهرستان از مدیران موفق بود و همکاری خوبی با مراکز فرهنگی دیگر داشت، اما بدون اطلاع قبلی و در سکوت کامل از کار برکنار و شخص دیگری به جای وی منصوب شد.

وی با طرح این سئوال که هدف مدیرکل اوقاف لرستان چه بوده و با چه کسی در این خصوص هماهنگ کرده است؟ ادامه داد: اینگونه رفتارها به دور از اخلاق اداری است و از نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار این استان تقاضای رسیدگی دارد.

در ادامه قدرت الله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر با ابراز بی اطلاعی از این موضوع، عنوان کرد: تا آمدن مدیرکل اوقاف و امور خیریه به این شهرستان و حضور در دفتر وی از ماجرا بی خبر بوده است.

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر حوزه علمیه پلدختر نیز با انتقاد از تودیع مدیر اوقاف پلدختر، بیان داشت: وی از مدیران بااخلاق و تعامل بسیار خوبی با حوزه داشته است و جای بسی تعجب است که وی از سمت خود برکنار شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات